Îți menține motorul în funcțiune, în fiecare zi. Inima ta bate în ritmul motocicletei BMW F 750 GS. Este biletul tău spre aventură. Asta pentru că, cu motocicleta Enduro all-rounder echilibrată, vei fi stăpânul șoselelor, indiferent de suprafața drumului și îţi vei extindeți orizonturile – pentru că îţi doreşti mai mult. F 750 GS îţi oferă mai multă putere, mai mult confort, mai mult spirit GS. Simte motorul puternic și bucură-te de ușurința cu care F 750 GS poate fi manevrată. În timp ce descoperi lumea, cu control automat al stabilității (ASC) și ABS ai motocicleta sub control, în condiții de siguranță. Iar cu opțiunea franco fabrică Connectivity, ecranul TFT de 6,5 inchi îți arată, printre altele, la care intersecție trebuie să te oprești sau cine te sună. Clar și concis – fără să îți distragă atenția de la drum. Intrarea în experiența viitoare este – și datorită înălțimii joase a șeii – mai ușoară decât oricând.
Rădăcini adevărate GS.
Este evident: începând spatele zvelt până la rezervorul frontal deosebit și până la apărătoarea frontală împotriva stropirii cu noroi standard GS, elementele de design ale modelului F 750 GS vorbesc un limbaj clar: motocicleta are gena GS. Inconfundabilă și originală este silueta sa standard. Cu perspectiva frontală, noile faruri LED sunt deosebite – o pictogramă de lumină în adevăratul sens al cuvântului. Iar clapeta radiatorului galvanizată cu stilul Exclusive evidențiază calitatea superioară a modelului all-rounder și încorporează spiritul GS. Descoperă mai mult!
Motor cu 2 cilindri în patru timpi răcit cu apă, cu patru supape per cilindru acționate prin culbutori, două axe cu came în cap și sistem de ungere cu carter uscat
84 mm x 77 mm
853 ccm
57 kW (77 CP) la 7500 rot/min;
Reducere a performanței SA: 35 kW (48 CP) la 6500 rot/min
83 Nm la 6000 rot/min;
Reducere a performanței SA 63 Nm la 4500 rot/min
12,7 : 1
Injecție electronică
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
190 km/h
Reducere a performanței: 161 km/h
4,2 l
99 g/km
Benzină normală fără plumb, cifră octanică de minimum 91 (ROZ)
Alternator cu magnet permanent de 416 W (putere nominală)
12 V/10 Ah, fără întreținere
Ambreiaj multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, integrată în carcasa motorului
Lanț fără capăt cu oringuri și cuplaj elastic în butucul roții din spate
Cadru cu șină din oțel, monococ
Furcă telescopică, diametru braț fix 41 mm
Basculă cu două brațe din aluminiu, picior de arc central articulat direct, bază reglabilă hidraulică a suspensiei, amortizare reglabilă în trepte
170 mm / 170 mm
(kit coborâre suspensie 150 mm / 150 mm)
1,559 mm
104.5 mm
63°
Roți turnate din aluminiu
2.50 x 19"
4.25 x 17"
110/80 R19
150/70 R17
Frână dubludisc, discuri de frână flotante, diametru 305 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
Frână monodisc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu 1 piston
BMW Motorrad ABS
815 mm
(kit coborâre suspensie: 760 mm, Șa extra joasă: 780 mm, Șa joasă: 790 mm, Șa confort: 830 mm, Șa Rallye: 845 mm)
1,830 mm
(kit coborâre suspensie: 1,730 mm, Șa extra joasă: 1,770 mm, Șa joasă: 1,790 mm, Șa comfort: 1,870 mm, Șa Rallye: 1,890 mm)
15 l
aprox. 3.5 l
2,255 mm
1,225 mm
922 mm
227 kg
440 kg
213 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.