Din 1980, GS este simbolul motocicletelor unicat, potrivite pentru orice aventură. Sărbătorim acest lucru anul acesta cu ”Ediția 40 de ani GS ”. Aspectul unic al legendarei R 100 GS demonstrează ca aceasta este un omagiu adus istoriei GS – și impresionează cu tehnologia sa modernă în același timp. O adevărată aventură, F 850 GS cu flyline evidențiată și ergonomie GS echilibrată. Cu ea, poți cuceri noi terenuri, înfrunta fiecare aventură, deveni parte a unei comunități unice și trăi #SpiritofGS.
Design unic pentru aniversare: Inspirat din R 100 GS, poreclit „Bumblebee”, modelul se remarcă printr-un look negru-galben. Elementele de design moderne transformă legendarul aspect într-o atracție pentru toate privirile – și lasă vehiculul să strălucească în splendoarea celor peste 40 de ani de istorie GS.
”Ediția 40 de ani GS” la exterior, o aventură completă F 850 GS la interior: caracteristicile tehnice moderne și ergonomia bine gândită o fac partenerul ideal pentru aventurile tale. Echipamente standard precum ABS Pro și DTC, precum și modul de conducere Pro opțional asigură o experiență de conducere stabilă în orice situație – indiferent de unde intenționezi să călătorești. Descoperă totul privind caracteristicile diverse și variantele F 850 GS Adventure.
Fiecare poveste de succes are un început: Povestea GS începe în 1980, când BMW Motociclete a prezentat R 80 G/S. Este robustă, versatilă și permite o utilizare suverană în orice situație. Cel mai bun partner pentru o adevărată aventură. Încă de la început, GS s-a dovedit a fi o motocicletă perfectă pentru călătorii – cu modelele ”Adventure” a continuat să se dezvolte, devenind tot mai bine echipată pentru tururi lungi în fiecare colț al lumii. De 40 de ani, ea împinge limitele a ceea ce este posibil – lasă-te inspirat de reușitele GS.
Motor cu 2 cilindri în patru timpi răcit cu apă, cu patru supape per cilindru acționate prin culbutori, două axe cu came în cap și sistem de ungere cu carter uscat.
84 mm x 77 mm
853 cm3
70 kW (95 CP) la 8.250 rot/min
Reducerea performanței SA: 35 kW (48 CP) la 6500 rot/min
SA ROZ91 benzină normală fără plumb: 66 kW (90 CP) la 8.000 rot/min
92 Nm la 6.250 rot/min
Reducerea performanței SA: 63 Nm la 4.500 rot/min
SA ROZ91 benzină normală fără plumb: 86 Nm la 6.250 rot/min
12,7 : 1
Injecție electronică
convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
peste 200 km/h
OE putere redusă 35 kW (48 CP): 171 km/h
4,1 l
98 g/km
Super fără plumb, cifră octanică de minimum 95 (ROZ)
SA benzină normală fără plumb, cifră octanică de minimum 91 (ROZ)
Alternator cu magnet permanent de 416 W (putere nominală)
12 V/10 Ah, fără întreținere
Ambreiaj cu mai multe discuri în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, integrată în carcasa motorului
Lanț fără capăt cu oringuri și cuplaj elastic în butucul roții din spate
Cadru cu șină din oțel, monococ
Furcă inversă, diametru bandă 43 mm
Culisă cu două brațe din aluminiu, cric central WAD articulat direct, bază reglabilă hidraulică a suspensiei, amortizare reglabilă în trepte
230 mm / 215 mm
(OE coborâre suspensie 210 mm / 195 mm)
1,593 mm
124.6 mm
62°
Roți cu spițe în cruce
2.15 x 21"
4.25 x 17"
90/90 R21
150/70 R17
Frână dubludisc, discuri de frână flotante, diametru 305 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
Frână cu un singur disc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu 1 piston
BMW Motorrad ABS
875 mm
(OE suspensie joasă: 805 mm, Șa foarte joasă: 825 mm, Șa jpasă: 835 mm, Șa dublă: 860 mm, Șa Rallye: 890 mm)
1,950 mm
(OE suspensie joasă: 1,810 mm, OE Șa extra joasă: 1,850 mm, Șa joasă: 1,870 mm, Șa dublă: 1,910 mm, Șa Rallye: 1,980 mm)
23 l
aprox. 3.5 l
2,300 mm
1,437 mm
939 mm
248 kg
455 kg
207 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.