Necunoscutul este ceea ce te tentează să te ridici, să ieși și să pornești. Departe, departe de tot! Și nu doar pe drumuri asfaltate. Cu BMW F 850 GS Adventure, vei cuceri noi terenuri, ești pregătit pentru noi aventuri și ești gata să pornești – oriunde te duci. Acest enduro-tourer este făcut pentru exploratorii adevărați. Pentru oamenii care cred că nicio destinație nu este prea departe și că nicio distanță nu este prea mare. Vezi lumea alături de un tovarăș care este atât de fiabil, robust și puternic încât poate să țină pasul cu curiozitatea ta.
Alege-ți stilul.
Poartă genele GS cu mândrie, ceea ce este evident din silueta tipică a acestei familii. Plasarea centrală a rezervorului, între șa și ghidon, asigură o distribuție perfectă a greutății între roți, plus o secțiune spate frumoasă și îngustă. Caracteristic, matur și distins – și la fel de unic ca tine. Arată-ți stilul personal cu propriul tău F 850 GS Adventure!
Motor cu 2 cilindri în patru timpi răcit cu apă, cu patru supape per cilindru acționate prin culbutori, două axe cu came în cap și sistem de ungere cu carter uscat.
84 mm x 77 mm
853 cm3
70 kW (95 CP) la 8.250 rot/min
Reducerea performanței SA: 35 kW (48 CP) la 6500 rot/min
SA ROZ91 benzină normală fără plumb: 66 kW (90 CP) la 8.000 rot/min
92 Nm la 6.250 rot/min
Reducerea performanței SA: 63 Nm la 4.500 rot/min
SA ROZ91 benzină normală fără plumb: 86 Nm la 6.250 rot/min
12,7 : 1
Injecție electronică
convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
peste 200 km/h
OE putere redusă 35 kW (48 CP): 171 km/h
4,1 l
98 g/km
Super fără plumb, cifră octanică de minimum 95 (ROZ)
SA benzină normală fără plumb, cifră octanică de minimum 91 (ROZ)
Alternator cu magnet permanent de 416 W (putere nominală)
12 V/10 Ah, fără întreținere
Ambreiaj cu mai multe discuri în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, integrată în carcasa motorului
Lanț fără capăt cu oringuri și cuplaj elastic în butucul roții din spate
Cadru cu șină din oțel, monococ
Furcă inversă, diametru bandă 43 mm
Culisă cu două brațe din aluminiu, cric central WAD articulat direct, bază reglabilă hidraulică a suspensiei, amortizare reglabilă în trepte
230 mm / 215 mm
(OE coborâre suspensie 210 mm / 195 mm)
1,593 mm
124.6 mm
62°
Roți cu spițe în cruce
2.15 x 21"
4.25 x 17"
90/90 R21
150/70 R17
Frână dubludisc, discuri de frână flotante, diametru 305 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
Frână cu un singur disc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu 1 piston
BMW Motorrad ABS
875 mm
(OE suspensie joasă: 805 mm, Șa foarte joasă: 825 mm, Șa jpasă: 835 mm, Șa dublă: 860 mm, Șa Rallye: 890 mm)
1,950 mm
(OE suspensie joasă: 1,810 mm, OE Șa extra joasă: 1,850 mm, Șa joasă: 1,870 mm, Șa dublă: 1,910 mm, Șa Rallye: 1,980 mm)
23 l
aprox. 3.5 l
2,300 mm
1,437 mm
939 mm
248 kg
455 kg
207 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.