LUMEA DEVINE AVENTURA.
Necunoscutul este ceea ce te tentează să te ridici, să ieși și să pornești. Departe, departe de tot! Și nu doar pe drumuri asfaltate. Cu BMW F 850 GS Adventure, vei cuceri noi terenuri, ești pregătit pentru noi aventuri și ești gata să pornești – oriunde te duci. Acest enduro-tourer este făcut pentru exploratorii adevărați. Pentru oamenii care cred că nicio destinație nu este prea departe și că nicio distanță nu este prea mare. Vezi lumea alături de un tovarăș care este atât de fiabil, robust și puternic încât poate să țină pasul cu curiozitatea ta.
Alege-ți stilul.
Poartă genele GS cu mândrie, ceea ce este evident din silueta tipică a acestei familii. Plasarea centrală a rezervorului, între șa și ghidon, asigură o distribuție perfectă a greutății între roți, plus o secțiune spate frumoasă și îngustă. Caracteristic, matur și distins – și la fel de unic ca tine. Arată-ți stilul personal cu propriul tău F 850 GS Adventure!
Motor
Tip Motor cu 2 cilindri în linie în 4 timpi, răcit cu apă, 4 supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter sec
Alezaj / Cursă 84 mm x 77 mm
Capacitate cilindrică 853 ccm
Putere maximă
70 kW (95 CP) la 8.250 rpm
Putere redusă OE 35 kW (48 CP) la 6.500 rpm
OE benzină fără plumb RON91: 66 kW (90 CP) la 8.000 rpm
Cuplu maxim
92 Nm la 6.250 rpm
Putere redusă SA 63 Nm la 4.500 rpm
SA ROZ91 Benzină normal fără plumb: 86 Nm la 6.250 rpm
Alimentare 12.7 : 1
Alimentare Injecție electronică
Control emisii Convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, norma Euro 4
Performanțe / consum
Viteză maximă 197 km/h
Consum de combustibil la 100 km, în ciclul WMTC 4,1 l
Emisii CO2 în ciclul WMTC 98 g/km
Tip combustibil Super fără plumb (premium), cifră octanică 95 (RON), benzină normală OE fără plumb, cifră octanică minimă 91 (RON)
Sistem electric
Alternator Alternator cu magneți permanenți 416 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 10 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă, integrată în carterul motorului
Transmisie finală Lanț cu O-ringuri, cu amortizare în butucul roții spate
Ciclistică/frâne
Cadru Cadru-pod turnat din oțel
Suspensie față Furcă inversată cu jambe de 43 mm
Suspensie spate Basculă din aluminiu cu două brațe, monoamortizor WAD, revenire reglabilă, pretensionare reglabilă hidraulic
Cursă, față/spate 230 mm / 215 mm (SA suspensie joasă 210 mm / 195 mm)
Ampatament 1.593 mm
Distanță de fugă 124,6 mm
Unghiul lagărului furcii 62°
Jante Jante cu spițe
Jantă, față 2,15 x 21"
Jantă, spate 4,25 x 17"
Pneu, față 90/90 21
Pneu, spate 150/70 R17
Frână, față Frână cu 2 discuri flotante, etriere flotante cu 2 pistonașe, diametru 305 mm
Frână, spate Frână cu 1 disc, etrier flotant cu 1 pistonaș, diametru 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS (parțial-integral)
Dimensiuni / mase
Înălțimea șeii 875 mm (SA suspensie joasă: 815 mm, SA șa joasă dublă: 835 mm, SA șa dublă: 860 mm, SZ șa rally: 890 mm)
Arcul interior al piciorului 1.950 mm (SA suspensie joasă 1.830 mm, SA șa joasă dublă: 1.870 mm, SA șa dublă: 1.910 mm, SZ șa rally: 1.980 mm)
Volum util rezervor 23 l
Rezervă Aprox. 3.5 l
Lungime 2.300 mm
Înățime (excl. oglinzi) 1.437 mm
Lățime (incl. oglinzi) 939 mm
Masă fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin 244 kg 1)
Sarcină totală admisă 455 kg
Sarcină utilă maximă (cu echipament standard) 211 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizte recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.