De 40 de ani BMW GS combină versatilitatea cu aventura fără limite. Sărbătorim acest lucru anul acesta cu modelul G 310 GS din „Edition 40 Years GS“. Aspectul în negru și galben al legendarului model R 100 GS dă viață istoriei GS: spontan, fără griji și prevăzut cu linia aerodinamică GS tipică. Cu ride by wire te deplasezi cu încredere prin oraș și în afara granițelor sale. Cu această opțiune avansezi cu ușurință, trăiești plăcerea pură a condusului de la prima răsucire a accelerației – și simți #SpiritOfGS la fiecare kilometru.
Design unic pentru aniversare: Inspirat din R 100 GS, poreclit „Bumblebee”, modelul se remarcă printr-un look negru-galben. Elementele de design moderne transformă legendarul aspect într-o atracție pentru toate privirile – și lasă vehiculul să strălucească în splendoarea celor peste 40 de ani de istorie GS.
La exterior „Edition 40 Years GS“, la interior modelul G 310 GS în totalitate: Grație caracteristicilor sale tehnice moderne și ergonomiei GS confortabile, motocicleta te duce relaxat la orice destinație. Manetele de ambreiaj și frână reglabile se conformează acum și mai bine nevoilor tale individuale. Află totul despre caracteristicile versatile și variantele modelului G 310 GS.
Tip
Motor cu monocilindru în patru timpi răcit cu apă, cu patru supape per cilindru acționate prin tacheți, doi arbori cu came în cap și ungere cu carter umed
Alezaj x cursă
80 mm x 62.1 mm
Capacitate cilindrică
313 cm3
Putere nominală
25 kW (34 CP) la 9250 rot/min
Cuplu motor maxim
28 Nm la 7500 rot/min
Raport de compresie
10.9 : 1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică
Control emisii
convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Viteză maximă
143 km/h
Title Column Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC
3.3 l
Emisii de CO2 conform WMTC
80 g/km
Tip de carburant
Benzină normală fără plumb, cifră octanică de minimum 91 (ROZ)
Alternator
Alternator de 308 W
Baterie
12 V/8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei (Anti-Hopping), servoasistat
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, integrată în carcasa motorului
Transmisie secundară
Lanț fără capăt, cu garnituri în X și cuplaj elastic în butucul roții din spate
Șasiu
Cadru cu zăbrele din oțel
Suspensie față / elemente de arc
Furcă inversă, diametru brațe 41 mm
Ghidaj roată din spate/elemente de suspensie
Basculă cu brațe oscilante din aluminiu cu tracțiune, amortizor cu arc central articulat direct, bază reglabilă hidraulică a suspensiei
Cursă a suspensiei față/spate
180 mm / 180 mm
Ampatament
1,420 mm
Unghi de fugă
98 mm
Unghi țeavă furcă
63,3°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
2.50 x 19"
Dimensiuni jantă spate
4.00 x 17"
Pneu față
110/80 R19
Pneu spate
150/70 R17
Frână față
Frână cu monodisc, diametru de 300 mm, etrier frână radial cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu monodisc, diametru de 240 mm, etrier flotant cu 1 piston
ABS
BMW Motorrad ABS
Înălțime șa fără sarcină
835 mm
(șa SZ joasă: 820 mm, șa SZ înaltă: 850 mm)
Lungime arc picioare fără sarcină
1870 mm
(șa SZ joasă: 1840 mm, șa SZ înaltă: 1900 mm)
Volum util rezervor
11.5 l
Din care rezervă
aprox. 1 l
Lungime
2,075 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1,230 mm
Lățime (peste oglindă)
880 mm
Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin
175 kg
Masă totală admisă
345 kg
Sarcină maximă (la dotarea standard)
170 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.