PLĂCEREA INTENSĂ A CONDUSULUI
Modelul BMW G 310 R este esența plăcerii condusului. A fost conceput pentru orașele vibrante și pentru toți cei cărora le place pur și simplu să meargă pe motocicletă. Este manevrabil, ușor de controlat și sportiv în același timp. Indiferent de înălțime, orice tip de motociclist se simte imediat în largul său în șaua modelului BMW G 310 R! Motocicleta este ușoară, dar foarte puternică, datorită motorului său de 313 cc. Noul model te va duce la serviciu, la următorul local interesant sau în afara orașului în deplină siguranță și cu o fiabilitate incontestabilă. G 310 R este o motocicletă BMW veritabilă, dar cu o capacitate redusă. Calitatea maximă, finisajul excelent și tehnologia extraordinară asigură o plăcere intensă a condusului.
Gene bune. Aspect atrăgător.
Aspectul atrăgător se moștenește fără îndoială din familie: BMW G 310 R poartă în mod clar genele modelului S 1000 R. Carena sportivă a farului împreună cu farul puternic, ornamentele dinamice ale rezervorului și proporțiile tipice pentru un roadster fac ca acest model să atragă toate privirile pe stradă. G 310 R este ușor și totodată puternic, grație părții frontale dinamice și spatelui deosebit. Șaua scurtă accentuează dinamismul de roadster în partea din spate și conferă motocicletei, mai ales în culoarea albă, un aspect sportiv inconfundabil. Furca și etrierele de frână vopsite auriu în câmp electrostatic accentuează calitatea superioară a finisajului acestui vehicul.
Un alt element interesant este bascula prelucrată din aluminiu. Decupările asigură greutate redusă și suspensia conferă stabilitate. De asemenea, anvelopele late asigură aderența corectă la drum, garantând astfel plăcerea condusului.
Motor monocilindric în patru timpi, răcit cu apă, cu culbutor basculant, două supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, lubrifiere cu carter umed
Alezaj x cursă
80 mm x 62,1 mm
Capacitate
313 cc
Capacitate nominală de încărcare
25 kW (34 CP) la 9500 rpm (model ECE)
Cuplu max.
28 Nm la 7500 rpm
Raport de compresie
1,6 : 1
Management combustibil / motor
Injecție electronică de combustibil BMS-E2
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Viteză maximă
143 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
3,33 l
Tip combustibil
Cifră octanică 95 (RON), premium fără plumb sau superior
Alternator
Generator trifazat de 330 W
Baterie
12 V/8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc umed acționat mecanic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare, încastrată în carterul motorului
Transmisie secundară
Lanț de transmisie inelar neîntrerupt cu amortizare cu pernă la butucul roții din spate
Cadru
Structură spațială tubulară
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă inversată Ø 41 mm
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă din aluminiu turnat în matriță, tras, amortizor central prins direct, suport de arc, reglabil
Cursă suspensie, față/spate
140 mm / 131 mm
Ampatament
1374 mm
Distanță de fugă
102,3 mm
Unghi viraj ghidon
64,9
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,0 x 17"
Dimensiuni jante, spate
4,0 x 17"
Frână, față
Frâne monodisc, diametru 300 mm, etriere fixe cu patru pistoane, fixate radial cu șuruburi
Frână, spate
Frâne cu monodisc, diametru 240 mm, etriere flotante cu un pistonaș
ABS
ABS BMW Motorrad
Lungime
2005 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
820 (849) mm
Înălțime (fără oglinzi)
1080 mm
Înălțime șa, masă proprie
785 mm [șa înaltă (accesoriu): 800 mm; șa joasă (OE/accesoriu): 770 mm]
Curbă suport interior, masă proprie
1 760 mm [șa înaltă (accesoriu): 1 790 mm; șa joasă (OE/accesoriu): 1 730 mm]
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum
158,5 kg
Masă totală permisă
345 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
186,5 kg
Volum util rezervor
11 l, rezerva fiind de 1 l
Aici poți găsi lista modelelor vizualizte recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.