LUX CASUAL ÎN STILUL BAGGER
Cu modelul K 1600 B: Nimic nu este mai interesant decât să fii relaxat pe drum. Complet calm, lași peisajul să treacă pe lângă tine. Dar te bucuri și de dezlănțuirea sălbatică a legendarului motor cu șase cilindri într-o secundă. Apoi, kilometrii trec în viteză. Călătoria casual în confort luxos devine un touring de performanță agresiv. Așa cum promite silueta de Bagger alungită și cu design dinamic. Cu modelul K 1600 B ești mândru și fericit ceva mai mult timp, dar cu siguranță nu rămâi niciodată singur pe drum. În spiritul #RideAndShare.
Funcționare, confort, siguranță și performanță: La K 1600 B, acțiunile își merită numele. Totul este orientat către tine și experiența ta de călătorie. Noua tehnologie de iluminare este fără dubiu de ultimă generație: Grație farului cu leduri integral cu lumină adaptivă în viraje, poți transforma noaptea în zi într-un mod imposibil anterior și poți aborda virajele mult mai dinamic. Navigația atinge și ea literalmente noi standarde. În modul Full-Screen, ecranul are o rezoluție full HD de 1.920×720 pixeli. Oricum, tu știi pe unde mergi – dar de acum încolo găsirea drumului devine chiar distractivă.
Navigare relaxată în lux absolut și întotdeauna cu orizontul în fața ochilor: Aceasta este lumea modelului K 1600 B. În această vastitate, fiecare moment, fiecare impresie contează. Și mai ales cel pe care îl lași în urmă.
Cu K 1600 primești întotdeauna ceva mai mult. Nu doar în ceea ce privește kilometrii. Cu gama extinsă de dotări speciale și accesorii originale BMW Motorrad, îți poți transforma Bagger-ul în motocicleta perfectă pentru tine. Opțional primești pachetul Confort și pachetul Touring. Primul oferă, printre altele, Keyless Ride și asistentul de comutare Pro – pentru o călătorie și mai relaxată. Pachetul Touring impresionează, de exemplu, cu sistemul audio 2.0 sau cu pragurile confortabile. Pentru inspirație ți-am alcătuit deja două versiuni de dotare.
Modelul K 1600 B este dovada: Cu forma sa aerodinamică poate merge perfect contra-curentului. Silueta tipică alungită, tipică de Bagger, cu partea din spate joasă combină nonșalanța elegantă cu prezența puternică. Întreaga motocicletă este complet orientată spre tine și turul tău perfect: De la lucrurile care ies primele în evidență, cum ar fi pragurile, până la dotarea pe care o experimentezi când te urci în șa, precum cockpit-ul. Modelul are un concept de design complet nou: clar și funcțional. Afișajul TFT color de 10,25“ are acum chiar și o sticlă de acoperire călită și nonreflectorizantă pentru o mai bună lizibilitate. Asta pentru că modelul K 1600 B îți oferă totul în ceea ce privește experiența de călătorie, dar nimic nu este lăsat la voia întâmplării.
- Confort - Ambreiaj hidraulic
- Confort - Computer de bord
- Confort - Conector USB de 5V
- Confort - Cric central
- Confort - Display multifuncțional color
- Confort - Fază lungă cu LED
- Confort - Fază scurtă cu LED
- Confort - Iluminare LED
- Confort - Manșoane încalzite
- Confort - Parbriz electric
- Confort - Pilot automat
- Confort - Suport pentru bagaje
- Confort - Suspensii ajustabile electric
- Confort - Șa încălzită
- Exterior - Jante de aliaj
- Exterior - Lumină de zi cu LED
- Exterior - Lumină spate cu LED
- Exterior - Semnalizatoare cu LED
- Protectie - Crash bar
- Protecție - scut motor
- Siguranță - ABS
- Siguranță - ABS cornering
- Siguranță - Anvelope tubeless
- Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
- Siguranță - Controlul tracțiunii
- Siguranță - Moduri de condus presetate
- Siguranță - Proiectoare
- Tehnic - Transmisie pe cardan
Motor
Tipul constructiv
Motor cu șase cilindri în linie, în patru timpi, răcit cu ulei/apă, cu patru supape per cilindru
Alimentare cu carburant
Injecție electronică în galeria de admisie Management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas
Control emisii
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Performanțe/consum
Consum per 100 km, conform WMTC
Emisii de CO2 conform WMTC
Tip de carburant
Benzină super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) / ROZ 95 / 90 AKI
Instalație electrică
Generator
Alternator de 700 W (putere nominală)
Baterie
12 V / 16 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaje cu mai multe discuri în baie de ulei
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Șasiu/frâne
Șasiu
Șasiu punte din aluminiu, motorul ca element portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad Duolever; amortizor central
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
Braț pivotant unilateral turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central
Cursă a suspensiei față/spate
Unghi cap coloană de direcție
Roți
Roată turnată din aluminiu
Frână față
Frână dublu-disc, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu monodisc, diametru de 320 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (parțial integral, optimizat pentru poziție înclinată)
Dimensiuni/greutate
Înălțime șa la masa proprie
Lungime a arcului de pășire la masa proprie a vehiculului
Înălțime (peste parbriz, la masa proprie a vehiculului cf. DIN)
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
Dotare standard
- Ecran color TFT de 10,25 țoli pentru panou de instrumente cu Connectivity și Navigație cu hartă integrată (cu aplicația Connected de la BMW Motorrad)
- Sistem audio 2.0 (de ex. cu DAB + și presetări de sunet)
- Compartiment de încărcare cu USB-C
- Far cu leduri integral și emblemă luminată și lumină adaptivă în viraje
- Claxon cu sunet dublu
- 4 butoane favorite configurabile
- Control dinamic al tracțiunii (DTC)
- 3 moduri de deplasare Rain, Road și Dynamic
- Control dinamic al frânei motorului (MSR)
- Dynamic ESA (șasiu reglabil electronic cu compensare a încărcării)
- Asistență la pornirea în rampă (HSC Pro)
- Controlul presiunii în pneuri (RDC)
- Asistent la mersul cu spatele
- Încălzire mânere
- Încălzire șa
- Sistem pentru geamantane
- Topcase incl. USB-A și difuzoare suplimentare
- Bară de protecție a motorului
- Praguri
- Parbriz înalt