Dorința de performanță te motivează. Pasiunea care te caracterizează te domină și te provoacă. Vânătoarea de mai mult definește fiecare milisecundă: adevăratul sport cu motor. Performanța la superlativ, materiale de înaltă tehnologie, manopera de cea mai înaltă calitate și exclusivitate până la ultimul detaliu: M RR este primul model M de la BMW Motorrad. Materialul genetic provine direct din cursele profesionale. La fel ca M RR și M RR cu pachetul M Competition, acest model oferă o tehnică pură de curse pentru cele mai exigente cerințe de performanță din sportul cu motor și pentru perfecționiștii conduși pe șosea de adrenalină. Pentru că #NeverStopChallenging este mai mult decât o promisiune. Este o obligație.
Tipul
Motor cu patru cilindri în linie, răcit cu apă/ulei, patru supape din titan per cilindru, control variabil al arborelui cu came BMW ShiftCam
Alezaj x cursă
80 mm x 49,7 mm
Capacitate cilindrică
999 cc
Putere nominală
156 kW (212 CP) la 14 500 rot/min
Cuplu motor maxim
113 Nm la 11 000 rot/min
Raport de compresie
13.5 : 1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică, lungime variabilă a prizei de aer
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi, standard de emisii EU-5
Viteză maximă
306 km/h
Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC
6.5 l
Emisii de CO2 conform WMTC
151 g/km
Tip de carburant
Benzină super(plus) fără plumb cu o cifră octanică de 95-98 (ROZ)
(control detonație; putere nominală la 98 ROZ)
Alternator
450 W
Baterie M
12 V/5 Ah, ioni de litiu
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc în baie de ulei (antihopping)
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj drept
Transmisie secundară
Lanț 525 17/46
Controlul tracțiunii
BMW Motorrad DTC
Șasiu
Șasiu punte din aluminiu, motorul ca element portant
Suspensie față / elemente de arc
Furcă telescopică upside-down cu un diametru al tubului de ghidare de 45 mm, pretensionare, destindere și comprimare reglabile
Suspensie spate / elemente de arc
Basculă cu două brațe din aluminiu cu picior de arc central
Pretensionare reglabilă, destindere și comprimare reglabile
Cursă a suspensiei față/spate
120 mm / 117
Ampatament
1,457 mm
Unghi de fugă
99.8 mm
Unghi țeavă furcă
66.4°
Roți
Roți M Carbon
Dimensiuni jantă față
3.50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6.00 x 17"
Pneu față
120/70 ZR 17
Pneu spate
200/55 ZR 17
Frână față
Frână cu două discuri M cu un diametru de 320 mm, disc flotant, etrier radial fix cu patru pistoane
Frână spate
Frână monodisc M cu un diametru de 220 mm, etrier fix cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad Race ABS integral parțial
ABS Pro
ABS Pro cu coordonare diferită în Rain, Road, Dynamic, fără ABS Pro în Race și Race Pro 1-3
Înălțime șa, masă proprie
832 mm
Lungime arc picioare fără sarcină
1,845 mm
Volum util rezervor
16.5 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2,073 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1,197 mm
Lățime (cu oglinzi)
848 mm
Greutate
170 kg (pachet Competition M 169,8 kg) fără baterie
Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1)
192 kg (pachet Competition M 191,8 kg)
Masă totală admisă
407 kg
Sarcină maximă (la dotarea standard)
212 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.