Mereu și mereu pionieră: GS este prezent de patru decenii pentru dorul de depărtare și aventuri fără limite. Modelul R 1250 GS Adventure în „Edition 40 Years GS” sărbătorește acest #SpiritOfGS: Ea este un omagiu la istoria GS. În combinația de culori negru-galben ea amintește de emblematicul R 100 GS și convinge cu tehnica și dotările cele mai moderne. Cu R 1250 GS cu motorul puternic boxer BMW ShiftCam și noile caracteristici depășești limite, atingi neobosit cele mai îndepărtate destinații și aparții unei comunități unice.
Design unic pentru aniversare: Inspirat din R 100 GS, poreclit „Bumblebee”, modelul se remarcă printr-un look negru-galben. Elementele de design moderne transformă legendarul aspect într-o atracție pentru toate privirile – și lasă vehiculul să strălucească în splendoarea celor peste 40 de ani de istorie GS.
În exterior „Edition 40 Years GS”, în interior complet R 1250 GS Adventure: Ergonomia ei tipică GS și caracteristicile tehnice moderne elimină orice limite ale călătoriei tale în jurul globului. Datorită ergonomiei echilibrate stai în orice moment confortabil – indiferent cât de lungă este călătoria. Tehnologia modernă de iluminare cu faruri pivotante cu leduri integrale asigură o iluminare superioară – aduce lumina în orice întunecime. Cu ea înfrângi curajos praful și noroiul, căldura excesivă și ploaia și cucerești fără efort terenul necunoscut. Descoperă totul privind caracteristicile și variantele multiple ale R 1250 GS Adventure.
Din Africa până în Asia Centrală: în 40 de ani, modelul GS a călătorit în întreaga lume. O motocicletă care face față cu brio oricărui tip de teren și drum – se deplasează cu putere înainte și sfidează curajos elementele. GS este pionierul modelului Enduro de călătorie.
Niciun drum impracticabil, nicio destinație prea îndepărtată: GS reprezintă o lume plină de provocări și foame de noi aventuri – ea este concepută pentru descoperitorii autentici. De la început este motocicleta de călătorie perfectă. Cu seria „Adventure” BMW continuă inovația tot înainte, echipează GS și mai bine pentru călătorii lungi în jurul globului. Este robustă, versatilă și permite o manevrare superioară. De 40 ani ea este partenera potrivită pentru provocările adevărate.
Tipul
Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi, cu răcire cu aer/lichid, cu doi arbori cu came în cap, acționați cu roți dințate, un arbore de echilibrare și un control variabil al arborelui cu came de admisie BMW ShiftCam.
Alezaj x cursă
102.5 mm x 76 mm
Capacitate cilindrică
1254 cmc
Putere nominală
100 kW (136 CP) la 7750 rot/min
Cuplu motor maxim
143 Nm la 6.250 rot/min
Raport de compresie
12.5 : 1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică galerie de admisie
Control emisii
convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC
4.75 l
Emisii de CO2 conform WMTC
110 g/km
Tip de carburant
Benzină super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (ROZ), adaptare prin sistemul de comandă al motorului (între 91 și 98 ROZ)
Alternator
Alternator cu putere nominală de 510 wați
Baterie
12 V/11,8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
Ambreiaj umed cu funcție Anti-Hopping, acționat hidraulic
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Transmisie secundară
Cardan
Șasiu
Conceptul de cadru format din două părți constă dintr-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor de susținere
Suspensie față / elemente pneumatice
BMW Motorrad Telelever. Diametru tub de refulare 37 mm, amortizor cu arc central
Suspensie spate / elemente pneumatice
Braț oscilant din aluminiu turnat cu Paralever BMW Motorrad, amortizor WAD, preîncărcare reglabilă hidraulic prin intermediul roții de mână, amortizare reglabilă per roată de mână
Cursă a suspensiei față/spate
210 mm / 220 mm
Ampatament
1,504 mm
Distanță de fugă
95.4 mm
Unghi cap coloană de direcție
65.1°
Roți
Roți cu spițe în cruce
Dimensiuni jantă față
3.00 x 19"
Dimensiuni jantă spate
4.50 x 17"
Pneu față
120/70 R 19
Pneu spate
170/60 R 17
Frână față
Frână dublu-disc, discuri de frână flotante, diametru 305 mm,
Etrier de frână radial cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu un disc, diametru 276 mm, etrier flotant cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (parțial integral, optimizat pentru poziție înclinată)
Înălțime șa, masă proprie
890 mm / 910 mm
Lungime arc picioare fără sarcină
1,950 mm / 1,990 mm
Volum util rezervor
30 l
Din care rezervă
Aprox. 4 l
Lungime (peste protecția împotriva stropirii)
2,270 mm
Înălțime (peste parbriz)
1,460 mm
Lățime (peste protecția pentru mâini)
980 mm
Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin
268 kg
Masă totală admisă
485 kg
Sarcină maximă (la dotarea standard)
217 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.