BMW R 1250 GS Adventure

€17.450

16.350

prețul include TVA
Preț RABLA

NICIO DESTINAȚIE NU ESTE PREA DEPARTE

Este vorba despre descoperirea lumii. Întotdeauna ceva nou. Motocicleta R 1250 GS Adventure este regina călătoriilor enduro. Traseele dificile, condițiile adverse și destinațiile cele mai îndepărtate sunt specialitatea ei. Din acest motiv am optimizat și mai mult standardul înalt de aptitudini pentru călătorii și confort. De la sistemele de asistență în deplasare la tehnologia luminilor și modurile de deplasare extinse până la o priză USB, R 1250 GS Adventure vă oferă totul pentru a explora locuri necunoscute. Și datorită motorului boxer puternic cu BMW ShiftCam atingi suveran orice obiectiv. Deoarece noi știm: Ideile tale de a cutreiera lumea sunt nesfârșite. Tipic #SpiritOfGS.

Tehnologie de iluminare cu leduri

Mai multă putere de strălucire, vizibilitate și vizibilitate față de ceilalți participanți la trafic: Farul pivotant complet cu leduri și iluminarea adaptivă în viraje garantează o iluminare superioară și o bătaie constantă a farurilor – lateral, în sus și în jos. În funcție de panta suprafeței de drum, încărcării și poziției înclinate în curbe.

Astfel lumina este întotdeauna acolo unde te duci. Semnalizatoarele cu leduri cu opțiunea Cruising Light asigură în față printr-o iluminare estompată continuă o apariție care reține privirea. În timp ce în spate semnalizatoarele multifuncționale cu leduri cresc siguranța pasivă. Alte elemente de referință: funcția de Welcome și de Goodbye, precum și lumina de drum care poate fi aprinsă cu contactul decuplat – practică la manevrarea pe întuneric.

  • Confort - Ambreiaj hidraulic
  • Confort - Apărătoare frontală împotriva stropirii
  • Confort - Computer de bord
  • Confort - Conector USB de 5V
  • Confort - Cric central
  • Confort - Display multifuncțional color
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Confort - Manșoane încalzite
  • Confort - Pilot automat
  • Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
  • Confort - Suport pentru bagaje
  • Confort - Suspensii ajustabile electric
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Protectie - Crash bar
  • Protecție - scut motor
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - ABS cornering
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Controlul tracțiunii
  • Siguranță - Faruri permanent iluminate
  • Siguranță - Moduri de condus presetate
  • Siguranță - Proiectoare
  • Sistem de evacuare din oțel inoxidabil
  • Tehnic - Transmisie pe cardan

Motor

Tipul

Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi, cu răcire cu aer/lichid, cu doi arbori cu came în cap, acționați cu roți dințate, un arbore de echilibrare și un control variabil al arborelui cu came de admisie BMW ShiftCam.

Alezaj x cursă

102.5 mm x 76 mm

Capacitate cilindrică

1254 cmc

Putere nominală

100 kW (136 CP) la 7750 rot/min

Cuplu motor maxim

143 Nm la 6.250 rot/min

Raport de compresie

12.5 : 1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică galerie de admisie

Control emisii

convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5

Performanță / consum

Viteză maximă

Peste 200 km/h

Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC

4.75 l

Emisii de CO2 conform WMTC

110 g/km

Tip de carburant

Benzină super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (ROZ), adaptare prin sistemul de comandă al motorului (între 91 și 98 ROZ)

Instalație electrică

Alternator

Alternator cu putere nominală de 510 wați

Baterie

12 V/11,8 Ah, fără întreținere

Transmisie

Ambreiaj

Ambreiaj umed cu funcție Anti-Hopping, acționat hidraulic

Cutie de viteze

Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal

Transmisie secundară

Cardan

Șasiu/frâne

Șasiu

Conceptul de cadru format din două părți constă dintr-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor de susținere

Suspensie față / elemente pneumatice

BMW Motorrad Telelever. Diametru tub de refulare 37 mm, amortizor cu arc central

Suspensie spate / elemente pneumatice

Braț oscilant din aluminiu turnat cu Paralever BMW Motorrad, amortizor WAD, preîncărcare reglabilă hidraulic prin intermediul roții de mână, amortizare reglabilă per roată de mână

Cursă a suspensiei față/spate

210 mm / 220 mm

Ampatament

1,504 mm

Distanță de fugă

95.4 mm

Unghi cap coloană de direcție

65.1°

Roți

Roți cu spițe în cruce

Dimensiuni jantă față

3.00 x 19"

Dimensiuni jantă spate

4.50 x 17"

Pneu față

120/70 R 19

Pneu spate

170/60 R 17

Frână față

Frână dublu-disc, discuri de frână flotante, diametru 305 mm,

Etrier de frână radial cu 4 pistoane

Frână spate

Frână cu un disc, diametru 276 mm, etrier flotant cu două pistoane

ABS

BMW Motorrad Integral ABS Pro (parțial integral, optimizat pentru poziție înclinată)

Dimensiuni/greutate

Înălțime șa, masă proprie

890 mm / 910 mm

Lungime arc picioare fără sarcină

1,950 mm / 1,990 mm

Volum util rezervor

30 l

Din care rezervă

Aprox. 4 l

Lungime (peste protecția împotriva stropirii)

2,270 mm

Înălțime (peste parbriz)

1,460 mm

Lățime (peste protecția pentru mâini)

980 mm

Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin

268 kg

Masă totală admisă

485 kg

Sarcină maximă (la dotarea standard)

217 kg

Dotare standard

  • Display color TFT cu Connectivity
  • Far cu leduri integrale
  • DTC (controlul dinamic al tracțiunii)
  • ABS Pro integral (ABS optimizat pentru poziția înclinată)
  • 3 moduri de deplasare (ECO, ploaie și drum)
  • HSC (asistent de oprire)
  • Priză de încărcare USB
Categorie moto: Adventure
Marcă: BMW
Model: R 1250 GS Adventure
Înălțime șa - mm: 890-910
Motor - cm3: 1254
Putere - kw: 100
emisii CO2: 110
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Cardan
Rezervor - litri: 30
Consum l/km: 4.75
Roată față - inch: 19
Roată Spate - inch: 17
Locație: BMW Romania
Finanțare RABLA: Rabla CLASIC

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Back to top