Modelul BMW GS este un deschizător de drumuri, îmbină de 40 ani versatilitatea cu o bucurie unică a condusului. Sărbătorim cu modelul R 1250 GS „Edition 40 Years GS”. În lookul marcant negru-galben al legendarei R 100 GS prinde viață istoria GS. Designul unitar este combinat în modelul R 1250 GS cu caracteristici moderne, cum sunt modurile extinse de deplasare Pro și motorul boxer ShiftCam. Profiți de desfășurarea forței suverane și o plăcere fără limite a deplasării pe orice teren. Pe șosea sau offroad – trăiți împreună #SpiritofGS.
Design unic pentru aniversare: Inspirat din R 100 GS, poreclit „Bumblebee”, modelul se remarcă printr-un look negru-galben. Elementele de design moderne transformă legendarul aspect într-o atracție pentru toate privirile – și lasă vehiculul să strălucească în splendoarea celor peste 40 de ani de istorie GS.
În exterior „Edition 40 Years GS”, în interior complet R 1250 GS: Datorită dotării sale tehnice moderne, această GS este partenera ideală pentru aventurile tale. Modurile sale opționale de deplasare Pro cu noul control dinamic al frânei motorului (MSR) asigură o plăcere a condusului superioară în orice situație, în timp ce tehnologia de iluminare modernă oferă lumina exterioară cea mai bună și vizibilitatea optimă. Află totul despre caracteristicile versatile și variantele R 1250 GS.
Din Africa până în Asia Centrală: în 40 de ani, modelul GS a călătorit în întreaga lume. O motocicletă care face față cu brio oricărui tip de teren și drum – se deplasează cu putere înainte și sfidează curajos elementele. GS este pionierul modelului enduro de călătorie.
Fiecare poveste de succes are un început: Povestea GS începe în 1980, când BMW Motociclete a prezentat R 80 G/S. Este robustă, versatilă și permite o utilizare suverană în orice situație: Este primul mare Enduro de călătorie din lume. Ea circulă consecvent de 40 de ani, este de neoprit – și trebuie să o ai la orice aventură.
Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi, cu răcire cu aer/lichid, cu doi arbori cu came în cap, acționați cu roți dințate, un arbore de echilibrare și un control variabil al arborelui cu came de admisie BMW ShiftCam.
102.5 mm x 76 mm
1,254 cmc
100 kW (136 CP) la 7750 rot/min
143 Nm la 6.250 rot/min
12.5 : 1
Injecție electronică galerie de admisie
convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
peste 200 km/h
4.75 l
110 g/km
Benzină super fără plumb, cifră octanică 95 (ROZ), adaptare prin sistemul de comandă al motorului (între 91 și 98 ROZ)
Alternator cu putere nominală de 510 wați
12 V/11,8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj umed cu funcție Anti-Hopping, acționat hidraulic
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Cardan
Șasiu
Conceptul de cadru format din două părți constă dintr-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor de susținere
Suspensie față / elemente pneumatice
BMW Motorrad Telelever. Diametru tub de refulare 37 mm, amortizor cu arc central
Suspensie spate / elemente de arc
Braț oscilant din aluminiu turnat cu Paralever BMW Motorrad, amortizor WAD, preîncărcare reglabilă hidraulic prin intermediul roții de mână, amortizare reglabilă per roată de mână
Cursă a suspensiei față/spate
190 mm / 200 mm
Ampatament
1,514 mm
Distanță de fugă
100.6 mm
Unghi cap coloană de direcție
64.3°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3.00 x 19“
Dimensiuni jantă spate
4.50 x 17“
Pneu față
120/70 R 19
Pneu spate
170/60 R 17
Frână față
Frână dublu-disc, discuri de frână flotante, diametru 305 mm,
Etrier de frână radial cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu un disc, diametru 276 mm, etrier flotant cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (parțial integral, optimizat pentru poziție înclinată)
850 mm/870 mm
(Coborâre SA 800 mm/820 mm)
1950 mm/1990 mm
(Coborâre SA 1750 mm/1790 mm)
20 l
Aprox. 4 l
2,207 mm
1,430 mm
952.5 mm
249 kg
1)
465 kg
216 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.