Noul R 1250 R are acum un aspect mai dinamic. Asta în principal datorită motorului Boxer complet nou – cu un cuplu maxim de 143 Nm, motorul revizuit livrează mai multă putere decât oricând. Aici, sistemul de distribuție variabilă BMW ShiftCam este o tehnologie inovatoare care îți oferă performanțe optime în fiecare plajă de turație a motorului. În timpul unei plimbări relaxate sau unei ture sportive, experimentează senzațiile tari și forța tipică a motorului Boxer în orice moment.
Noile elemente – spoilerul de sub motor și grilele pentru radiator – aduc un look proaspăt. Culoarea de bază a lui R 1250 R este la fel de atemporală precum însuși roadsterul: Negru Storm metalizat accentuează aspectul pur al motocicletei. Pentru tipul dinamic este disponibil Style Sport. Dacă vrei să radiezi de o eleganță pură, alege Style Exclusive. Orice stil alegi, te vei bucura de roadsterul tău și vei savura fiecare tură în stilul tău propriu.
Motor boxer cu 2 cilindri în 4 timpi, răcit cu lichid/aer, 4 supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, arbore de echilibrare, distribuție variabilă BMW ShiftCam
102.5 mm x 76 mm
1,254 ccm
100 kW la 7,750 rpm
143 Nm la 6,250 rpm
12.5 :1
Injecție electronică indirectă
Convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, norma EU-5
Peste 200 km/h
4.75 l/100km
110 g/km
Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON), adaptare automată la calitatea combustibilului (91 la 98 RON)
Alternator trifazic 508 W (putere nominală)
12 V / 12 Ah, fără întreținere
Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat hidraulic
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă, cu dinți elicoidali
Arbore cardanic
Cadru din două secțiuni, față și subcadru spate, motor portant
Furcă inversată cu jambe de 45 mm
Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever, monoamortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionarea reglabilă hidraulic (variabilă continuu), revenirea reglabilă
140 mm / 140 mm
1,515 mm
125.6 mm
62.3°
Cast aluminium wheels
3.50'' x 17''
5.50'' x 17''
120/70 ZR 17
180/55 ZR 17
Frână cu 2 discuri flotante, etriere radiale cu 4 pistonașe, diametru 320 mm
Frână cu 1 disc, etrier flotant cu 2 pistonașe, diametru 276 mm
BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral), dezactivabil
820 mm (OE șa joasă: 760 mm, OE șa sport: 840 mm)
1.840 mm (OE șa joasă: 1.720 mm, OE șa sport: 1.875 mm)
aprox. 18 l
aprox. 4 l
2,165 mm
1,300 mm
880 mm
239 kg
460 kg
221 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.