BMW R 18 B

23.850

prețul include TVA
  • BMW R 18 B
  • BMW R 18 B (2)
  • BMW R 18 B (3)
  • BMW R 18 B (4)
  • BMW R 18 B (5)
  • BMW R 18 B (6)
  • BMW R 18 B (7)
  • BMW R 18 B (8)
  • BMW R 18 B (9)
  • BMW R 18 B
  • BMW R 18 B (2)
  • BMW R 18 B (3)
  • BMW R 18 B (4)
  • BMW R 18 B (5)
  • BMW R 18 B (6)
  • BMW R 18 B (7)
  • BMW R 18 B (8)
  • BMW R 18 B (9)

RAW POWER – PURE SOUL

Modelul R 18 B combină puterea cu istoria touringului de la BMW Motorrad și emoția generată de familia modelului R 18. Chiar și fața mare cu carenajul montat pe ghidon și parbrizul jos indică un caracter puternic. Și nici cei 1802 cmc ai Big Boxerului negru nu lasă loc pentru speculații. Dar capacitatea cilindrică nu este totul. Modelul R 18 B oferă și mai multe. Este făcut pentru a fi personalizat. Fă din acest model motocicleta ta și scoate #Soulfuel la lumina zilei.

Linia aerodinamică înclinată trece, de la carenajul frontal înalt, izbitor, peste rezervorul de 24 de litri în formă de lacrimă și bancheta alungită, până în spate cu geamantanele instalate fix, cu stopuri integrate. O motocicletă BMW tipică: design logic și simplu. Un bagger tipic: raționalizarea caracteristică.

Tu știi cel mai bine ce îți dorești. De aceea, R 18 B este orientat complet spre personalizare. Acest lucru se aplică atât construcției, cât și ofertei de accesorii și dotări originale BMW Motorrad. Colecțiile „Machined” și „2-Tone-Black”, concepute genial cu Roland Sands Design, clasicul „Option 719” și instalațiile de eșapament de la Vance & Hines sunt doar începutul: pentru un model R 18 B după gustul tău.

Niciodată nu a fost disponibilă o capacitate cilindrică atât de mare. Vezi, auzi, simți aceasta. De la 2000 până la 4000 rot/min în orice moment poți ajunge la peste 150 Nm. Pentru o plăcere intensă și un cuplu ridicat constant tipic motorului boxer. La 4750 rot/min motorul uriaș furnizează 67 kW (91 CP). Arborele cardanic expus, nichelat, după un model istoric, este doar un alt element esențial al acestui motor de 1802 cmc.

Cele trei moduri de mers ale modelului R 18 B îți oferă în mod standard plăcerea de a conduce și siguranță. În plus, există controlul automat al stabilității ASC și controlul cuplului motorului MSR. Asistența la mers înapoi și Hill Start Control pentru o pornire ușoară în rampă oferă un confort suplimentar. Iar cea mai modernă tehnologie de iluminare cu leduri este ascunsă în forma clasică a farurilor. Opțional, lumina adaptivă în viraje iluminează curbele aproape complet și menține faza lungă la o bătaie constantă.

  • Confort - Ambreiaj hidraulic
  • Confort - Computer de bord
  • Confort - Display multifuncțional color
  • Confort - DUAL DISPLAY, afișare analogică-digitală
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Confort - Manșoane încalzite
  • Confort - Pilot automat
  • Confort - Suport pentru bagaje
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Tehnic - Transmisie pe cardan

Motor

Tipul constructiv

Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit

Alezaj x cursă

107,1 mm x 100 mm

Capacitate cilindrică

1,802 cc

Putere nominală

67 kW (91 CP) la 4750 rot/min

Cuplu motor maxim

158 Nm la 3000 rot/min

Raport de compresie

9.6 :1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas

Control emisii

Catalizator cu 3 căi, reglat

Performanță / consum

Viteză maximă

Peste 180 km/h

Consum per 100 km, conform WMTC

5.8 l

Tip de carburant

Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI

Instalație electrică

Generator

Alternator cu magnet permanent de 660 W (putere nominală)

Baterie

12 V/26 Ah, fără întreținere

Transmisie

Ambreiaj

Ambreiaj uscat monodisc

Cutie de viteze

Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată

Transmisie secundară

Cardan

Șasiu/frâne

Șasiu

Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi

Ghidaj roată din față / elemente de suspensie

Furcă telescopică

Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie

Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central

Cursă a suspensiei față/spate

120 mm / 120 mm

Ampatament

1,695 mm

Unghi de fugă

183.5 mm

Unghi cap coloană de direcție

62.7°

Roți

Roată turnată din aluminiu la roată față

Dimensiuni jantă față

3.5 x 19"

Dimensiuni jantă spate

5.0 x 16"

Pneu față

120/70 R19

Pneu spate

180/65 B16

Frână față

Frână dublu-disc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane

Frână spate

Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (parțial integral)

Dimensiuni/greutate

Înălțime șa la masa proprie

720 mm

Lungime a arcului de pășire la masa proprie a vehiculului

1700 mm

Volum util rezervor

aprox. 24 l

Din care rezervă

aprox. 4 l

Lungime (peste protecția împotriva stropirii)

2560 mm

Înălțime (peste parbriz, la masa proprie a vehiculului cf. DIN)

1400 mm

Lățime (peste manete)

970 mm

Greutate fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin

398 kg

Masa totală admisă

630 kg

Sarcină utilă (la dotarea de serie)

232 kg

Categorie moto: Cruiser
Marcă: BMW
Model: R 18 B
Motor - cm3: 1802
Putere - kw: 67
emisii CO2: 129
Înălțime șa - mm: 720
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Cardan
Rezervor - litri: 24
Consum l/km: 5.8
Roată față - inch: 19
Roată Spate - inch: 16
Locație: BMW Romania

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Recent vizualizate

    Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.

    Back to top