Modelul R 18 B combină puterea cu istoria touringului de la BMW Motorrad și emoția generată de familia modelului R 18. Chiar și fața mare cu carenajul montat pe ghidon și parbrizul jos indică un caracter puternic. Și nici cei 1802 cmc ai Big Boxerului negru nu lasă loc pentru speculații. Dar capacitatea cilindrică nu este totul. Modelul R 18 B oferă și mai multe. Este făcut pentru a fi personalizat. Fă din acest model motocicleta ta și scoate #Soulfuel la lumina zilei.
Linia aerodinamică înclinată trece, de la carenajul frontal înalt, izbitor, peste rezervorul de 24 de litri în formă de lacrimă și bancheta alungită, până în spate cu geamantanele instalate fix, cu stopuri integrate. O motocicletă BMW tipică: design logic și simplu. Un bagger tipic: raționalizarea caracteristică.
Tu știi cel mai bine ce îți dorești. De aceea, R 18 B este orientat complet spre personalizare. Acest lucru se aplică atât construcției, cât și ofertei de accesorii și dotări originale BMW Motorrad. Colecțiile „Machined” și „2-Tone-Black”, concepute genial cu Roland Sands Design, clasicul „Option 719” și instalațiile de eșapament de la Vance & Hines sunt doar începutul: pentru un model R 18 B după gustul tău.
Niciodată nu a fost disponibilă o capacitate cilindrică atât de mare. Vezi, auzi, simți aceasta. De la 2000 până la 4000 rot/min în orice moment poți ajunge la peste 150 Nm. Pentru o plăcere intensă și un cuplu ridicat constant tipic motorului boxer. La 4750 rot/min motorul uriaș furnizează 67 kW (91 CP). Arborele cardanic expus, nichelat, după un model istoric, este doar un alt element esențial al acestui motor de 1802 cmc.
Cele trei moduri de mers ale modelului R 18 B îți oferă în mod standard plăcerea de a conduce și siguranță. În plus, există controlul automat al stabilității ASC și controlul cuplului motorului MSR. Asistența la mers înapoi și Hill Start Control pentru o pornire ușoară în rampă oferă un confort suplimentar. Iar cea mai modernă tehnologie de iluminare cu leduri este ascunsă în forma clasică a farurilor. Opțional, lumina adaptivă în viraje iluminează curbele aproape complet și menține faza lungă la o bătaie constantă.
Tipul constructiv
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit
Alezaj x cursă
107,1 mm x 100 mm
Capacitate cilindrică
1,802 cc
Putere nominală
67 kW (91 CP) la 4750 rot/min
Cuplu motor maxim
158 Nm la 3000 rot/min
Raport de compresie
9.6 :1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Peste 180 km/h
5.8 l
Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Alternator cu magnet permanent de 660 W (putere nominală)
12 V/26 Ah, fără întreținere
Ambreiaj uscat monodisc
Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată
Cardan
Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi
Furcă telescopică
Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central
120 mm / 120 mm
1,695 mm
183.5 mm
62.7°
Roată turnată din aluminiu la roată față
3.5 x 19"
5.0 x 16"
120/70 R19
180/65 B16
Frână dublu-disc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
BMW Motorrad Integral ABS (parțial integral)
720 mm
1700 mm
aprox. 24 l
aprox. 4 l
2560 mm
1400 mm
970 mm
398 kg
630 kg
232 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.