BMW R 18 Classic

25.290

prețul include TVA

ICONIC. NOSTALGIC. SOULFUEL

R 18 Classic este o motocicletă de touring care trezește nostalgia. Ea amintește de începuturile primelor cruisere potrivite pentru tururi. De asemenea, citează caracteristici atemporale ale istoriei motocicletelor noastre – de exemplu cu liniile duble albe, pe care le poți observa la R 18 Classic First Edition. Inima vehiculului este în mod clar motorul boxer cu cea mai mare capacitate cilindrică pe care l-am construit vreodată. Aceasta înseamnă tururi relaxate și plăcere pură.

  • Confort - Ambreiaj hidraulic
  • Confort - Apărătoare frontală împotriva stropirii
  • Confort - Computer de bord
  • Confort - DUAL DISPLAY, afișare analogică-digitală
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Confort - Manșoane încalzite
  • Confort - Pilot automat
  • Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
  • Editează - Parbriz
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Faruri permanent iluminate
  • Sistem de evacuare din oțel inoxidabil
  • Tehnic - Transmisie pe cardan

Motor

Tip

Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit

Alezaj x cursă

107,1 mm x 100 mm

Capacitate cilindrică

1802 cm³

Putere nominală

67 kW (91 CP) la 4750 rot/min

Cuplu motor maxim

158 Nm la 3000 rot/min

Raport de compresie

9,6 : 1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas

Control emisii

Convertizor catalitic cu 3 căi

Performanță / consum

Viteză maximă

peste 180 km/h

Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC

5.6 l

Tip de carburant

Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI

Instalație electrică

Alternator

Alternator cu magnet permanent de 600 W (putere nominală)

Baterie

12 V/26 Ah, fără întreținere

Transmisia forței

Ambreiaj

Ambreiaj uscat monodisc

Cutie de viteze

Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată

Transmisie secundară

Cardan

Șasiu/frâne

Cadru

Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi

Suspensie față / elemente pneumatice

Furcă telescopică

Suspensie spate / elemente pneumatice

Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central

Cursă a suspensiei față/spate

120 mm / 90 mm

Ampatament

1731 mm

Unghi de fugă

150 mm

Unghi cap coloană de direcție

57,3°

Roți

Roți cu spițe

Dimensiuni jantă față

3,00" x 16"

Dimensiuni jantă spate

5,00" x 16"

Pneu față

130/90 B16

Pneu spate

180/65 B16

Frână față

Frână doubludisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane

Frână spate

Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (parțial integral)

Dimensiuni/greutate

Înălțime șa, masă proprie

710 mm

Lungime arc picioare fără sarcină

1655 mm

Volumul utilizabil al rezervorului

aprox. 16 l

Din care rezervă

aprox. 4 l

Lungime

2440 mm

Înălțime (cu oglinzi)

1342 mm

Înălțime (inclusiv deflector pentru vânt, la masa proprie DIN)

1397 mm

Lățime (cu oglinzi)

964 mm

Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin

365 kg

Masă totală admisă

560 kg

Sarcină maximă (la dotarea standard)

195 kg

Categorie moto: Cruiser
Marcă: BMW
Model: R 18 Classic
Înălțime șa - mm: 710
Motor - cm3: 1802
Putere - kw: 67
emisii CO2: 129
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Cardan
Rezervor - litri: 16
Consum l/km: 5.6
Roată față - inch: 16
Roată Spate - inch: 16
Locație: BMW Romania

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Back to top