Cu R 18 Transcontinental călătorești în mod exclusivist și luxos. În calitate de membru al familiei R 18, acesta reprezintă tradiția BMW Motorrad și este încă în mișcare aici și acum: Fața sa inconfundabilă cu parbrizul înalt și Big Boxer-ul puternic promit o plăcere confortabilă și maximă la parcurgerea kilometrilor. Compensarea automată a încărcării ajustează șasiul cu precizie la încărcarea de pe motocicletă. Și grație pregătirii pentru personalizare, cu motocicleta ta R 18 Transcontinental poți defini cu precizie ce vei descoperi în fiecare din călătoriile tale: Pe tine însuți. Doar un #Soulfuel clasic.
Cu motocicleta R 18 Transcontinental ai senzația că kilometrii trec pur și simplu pe lângă ea. Aripa mare și partea frontală distinctivă, cu cele două faruri suplimentare, marchează începutul eleganței. Rezervorul de 24 de litri, deflectoarele de vânt, pragurile și topcase-ul cu spătar pentru pasager completează aspectul definit clar.
Modelul R 18 Transcontinental este cel mai bine pregătit pentru orice. Este proiectat în așa fel încât să îl poți personaliza cu ușurință în funcție de ideile tale. Oferta largă de accesorii originale BMW Motorrad susține și ea această idee de personalizare. Colecțiile „Machined” și „2-Tone-Black”, concepute cu Roland Sands Design, precum și clasicul „Option 719” cu pachetul de design AERO, de exemplu, subliniază încă o dată aspectul luxos al motocicletei. În plus, modelul R 18 Transcontinental poate fi și mai mult personalizat și modernizat cu echipamente de touring elegante și confortabile, cum ar fi gențile interioare de la geamantane.
De îndată ce pornești motorul, vei observa de unde vine numele de Big Boxer. Poți simți imensa capacitate cilindrică la fiecare nou metru parcurs. De la 2000 până la 4000 rot/min vei fi însoțit de cel puțin 150 Nm ai motorului tău boxer. Cuplul mare și forța de tracțiune naturală garantează o plăcere pură pe distanțe mari – relaxant, dar niciodată plictisitor. Și arborele cardanic expus, placat cu nichel strălucitor arată câtă istorie am adunat în 1802 cmc. Și acum? Ai timp pentru poveștile tale.
Cu modelul R 18 Transcontinental kilometrii sunt parcurși confortabil: Dynamic Cruise Control, DCC și Active Cruise Control opțional reglează automat viteza și distanța până la vehiculul din față. În plus, cele trei moduri de mers, controlul automat al stabilității ASC și controlul cuplului motorului MSR asigură implicit un grad mai mare de siguranță. Iar asistența la mers înapoi, Hill Start Control și închiderea centralizată pentru geamantane și topcase oferă și mai mult confort per kilometru, opțional.
Tipul constructiv
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit
Alezaj x cursă
107,1 mm x 100 mm
Capacitate cilindrică
1,802 cc
Putere nominală
67 kW (91 CP) la 4750 rot/min
Cuplu motor maxim
158 Nm la 3000 rot/min
Raport de compresie
9.6 :1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Peste 180 km/h
5.8 l
Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Alternator cu magnet permanent de 660 W (putere nominală)
12 V/26 Ah, fără întreținere
Ambreiaj uscat monodisc
Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată
Cardan
Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi
Furcă telescopică
Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central
120 mm / 120 mm
1,695 mm
183.5 mm
62.7°
Roată turnată din aluminiu la roată față
3.5 x 19"
5.0 x 16"
120/70 R19
180/65 B16
Frână dublu-disc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
BMW Motorrad Integral ABS (complet integral)
740 mm
1,710 mm
aprox. 24 l
aprox. 4 l
2640 mm
1500 mm
970 mm
427 kg
1)
630 kg
203 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.