BMW R 18

22.990

prețul include TVA

SOUL IS ALL THAT MATTERS.

Ne bazăm pe motorul boxer încă din 1923 – din convingere.  Motorul boxer cu doi cilindri și capacitate de 1802 cmc a modelului R 18 este motorul boxer cu cea mai mare capacitate cilindrică pe care l-am construit vreodată. Cuplul său maxim de 158 Nm este deja la 3.000 rot/min . De la 2000 până la 4000 rot/min avem întotdeauna mai mult de 150 Nm și prin urmare, un cuplu ridicat constant tipic motorului boxer. La 4750 rot/min  „Big Boxer” furnizează 67 kW (91 CP). Unde esența tradiției se combină cu tehnologia modernă. Pentru emoție pură pe drum.

  • Confort - Ambreiaj hidraulic
  • Confort - Apărătoare frontală împotriva stropirii
  • Confort - Computer de bord
  • Confort - DUAL DISPLAY, afișare analogică-digitală
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Confort - Manșoane încalzite
  • Confort - Pilot automat
  • Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Moduri de condus presetate
  • Sistem de evacuare din oțel inoxidabil
  • Tehnic - Transmisie pe cardan

Motor

Design

Motor cu boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit

Alezaj x cursă

107.1 mm x 100 mm

Cilindree

1802 cm³

Putere nominală

67 kW la 4 750 rot/min

Cuplu motor maxim

158 Nm la 3 000 rot/min

Raport de compresie

9.6 :1

Alimentare

Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas

Control emisii

convertizor catalitic cu 3 căi

Performanță și consum

Viteză maximă

peste 180 km/h

Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC

5,6 l/100 km

Tip de carburant

Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI

Instalație electrică

Alternator

Alternator cu magnet permanent de 600 W (putere nominală)

Baterie

12 V/26 Ah, fără întreținere

Transmisie

Ambreiaj

Ambreiaj uscat monodisc

Cutie de viteze

Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată

Transmisie secundară

Cardan

Șasiu/frâne

Șasiu

Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi

Prindere roată față/elemente de suspensie

Furcă telescopică

Prindere roată spate/elemente de suspensie

Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central

Cursă a suspensiei față/spate

120 mm / 90 mm

Ampatament

1731 mm

Unghi de fugă

150 mm

Unghi țeavă furcă

57,3°

Roți

Roată cu spițe (numai față)

Dimensiuni jantă față

3,5" x 19"

Dimensiuni jantă spate

5,0" x 16"

Pneu față

120/70 R 19

Pneu spate

180/65 B16

Frână față

Frână doubludisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane

Frână spate

Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (parțial integral)

Dimensiuni/greutate

Înălțime șa la masa proprie

690 mm

Lungime arc picioare la masa proprie

1630 mm

Volum util rezervor

aprox. 16 l

din care rezervă

aprox. 4 l

Lungime

2440 mm

Înălțime (fără oglinzi)

1126 mm

Înălțime (peste oglinzi, la masa proprie cf. DIN)

1232 mm

Lățime (cu oglinzi)

964 mm

Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin

345 kg

1)

Masă totală admisă

560 kg

Sarcină utilă (la dotarea standard)

215 kg

Categorie moto: Cruiser
Marcă: BMW
Model: R 18
Înălțime șa - mm: 690
Motor - cm3: 1802
Putere - kw: 67
emisii CO2: 129
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Cardan
Rezervor - litri: 16
Consum l/km: 5.6
Roată față - inch: 19
Roată Spate - inch: 16
Locație: BMW Romania

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Back to top