Modelul BMW R nineT Pure. Motorul puternic răcit cu aer/ulei îți provoacă piele de găină când eşti pe drum. Aspectul său clasic de roadster cu rezervorul compact și partea din spate zveltă amintește de începuturile BMW Motorrad. Designul purist și diversele posibilități de personalizare te invită să îți proiectezi propria motocicletă. Una pe care nimeni altcineva nu o conduce. Dă frâu liber ideilor tale și scufundă-te în lumea #Soulfuel cu R nineT Pure.
Modelul R nineT Pure este invitația în lumea personalizării, unde posibilitățile sunt aproape infinite. Pachetul de piese frezate Option 719 de înaltă calitate Classic II face dovada atenției tale la detalii. Iar cu Option 719 Roată în stil Classic, grație roților cu spițe fără cameră, vei simți și mai mult senzația de furnicături în timp ce conduci.
Tip
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came și patru supape dispuse radial pe cilindru, precum și un arbore central de echilibrare
Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,170 cc
Putere nominală
80 kW (109 CP) la 7250 rot/min
Putere nominală A2
70 kW (95 CP) la 7000 rot/min
Cuplu motor maxim
116 Nm la 6000 rot/min
Cuplu motor maxim A2
112 Nm la 5750 rot/min
Raport de compresie
12.0 : 1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică în galeria de admisie
Control emisii
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC
5.1 l
Emisii de CO2 conform WMTC
119 g/km
Tip de carburant
Benzină super(plus) fără plumb, cifră octanică 95-98 (ROZ) (putere nominală cu 98 ROZ)
Alternator
Alternator de 720 W
Baterie
12 V/12 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Transmisie secundară
Cardan
Cadru
Conceptul de șasiu format din trei piese constă dintr-un șasiu anterior și un șasiu posterior din două piese, unitate motor-cutie de viteze portantă, șasiu pasager demontabil pentru pilotaj mono
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică cu diametru brațe de 43 mm
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
Basculă cu un braț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central, pretensionare reglabilă fără trepte, cu roată de mână, amortizare de revenire reglabilă fără trepte
Cursă a suspensiei față/spate
125 mm / 120 mm
Ampatament
1493 mm
Unghi de fugă
105 mm
Unghi cap coloană de direcție
63,4°
Roți
Roți turnate
Dimensiuni jantă față
3.50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
5.50 x 17"
Pneu față
120/70 ZR 17
Pneu spate
180/55 ZR 17
Frână față
Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână spate
Frână monodisc, diametru 265 mm, etrier flotant cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad ABS
Înălțime șa, masă proprie
805 mm
Lungime arc picioare fără sarcină
1,785 mm
Volumul utilizabil al rezervorului
17 l
Din care rezervă
aprox. 3,5 l
Lungime
2,105 mm
Înălțime (cu oglinzi)
1,240 mm
Lățime (peste manete)
865 mm
Greutate fără încărcătură a vehiculului, gata de drum, cu rezervorul plin
219 kg
Masă totală admisă
430 kg
Sarcină (la dotarea de serie)
211 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.