Designul cu negru și galben al „Edition 40 Years GS” aduce un omagiu primului enduro de călătorie legendar de la BMW Motorrad. În primul rând modelului R 100 GS. Accentele distinctive amintesc în mod clar de vehiculul care la acea vreme a fost poreclit rapid „Bumblebee”. La modelul R nineT Urban G/S „Edition 40 Years GS” de astăzi, capacele de chiulasă Option 719 frezate și protecția pentru mâini galbene dovedesc atenție la detalii. Pneurile pentru teren și instalația de eșapament Scrambler ridicată completează aspectul. Iar vizual, amintesc de cei 40 de ani de istorie plină de viață a modelelor GS.
Modelul R nineT Urban G/S inspiră. Aspectul inconfundabil, motorul boxer modern, geometria și comportamentul la deplasare echilibrat promit o plăcere de a conduce pură. Și grație numeroaselor opțiuni de individualizare, poți transforma acest model exact în vehiculul dorit de tine. Pe motocicleta ta ești la fel de încrezător atât în oraș, cât și în excursii spontane pe pietrișul de după asfalt. Numele este programul: R nineT Urban G/S.
Tip
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came și patru supape dispuse radial pe cilindru, precum și un arbore central de echilibrare
Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,170 cc
Putere nominală
80 kW (109 CP) la 7250 rot/min
Cuplu motor maxim
116 Nm la 6000 rot/min
Raport de compresie
12.0 : 1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului cu întrerupere a alimentării și aprindere dublă
Control emisii
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC
5.1 l
Emisii de CO2 conform WMTC
119 g/km
Tip de carburant
Benzină super(plus) fără plumb, cifră octanică 95-98 (ROZ) (putere nominală cu 98 ROZ)
Alternator
Alternator de 720 W
Baterie
12 V/12 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Transmisie secundară
Cardan
Cadru
Conceptul de cadru format din trei părți constă dintr-un cadru anterior și un cadru posterior din două părți, unitate portantă motor-cutie de viteze, cadru pasager pentru pilotaj de unul singur demontabil
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică inversată cu diametru braț de 43 mm
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
Basculă cu un braț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central, pretensionare reglabilă fără trepte, cu roată de mână, amortizare de revenire reglabilă fără trepte
Cursă a suspensiei față/spate
125 mm / 140 mm
Ampatament
1527 mm
Unghi de fugă
110,6 mm
Unghi cap coloană de direcție
61,5°
Roți
Roți turnate
Dimensiuni jantă față
3,00 x 19"
Dimensiuni jantă spate
4,50 x 17"
Pneu față
120/70 R 19
Pneu spate
170/60 R 17
Frână față
Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână spate
Frână monodisc, diametru 265 mm, etrier flotant cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad ABS
Înălțime șa, masă proprie
850 mm
Lungime arc picioare fără sarcină
1890 mm
Volumul utilizabil al rezervorului
17 l
Din care rezervă
aprox. 3 l
Lungime
2175 mm
Înălțime (cu oglinzi)
1330 mm
Lățime (peste manete)
865 mm
Greutate fără încărcătură a vehiculului, gata de drum, cu rezervorul plin
223 kg
Masă totală admisă
430 kg
Sarcină (la dotarea de serie)
207 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.