BMW R nineT

€13.100

12.400

prețul include TVA
Preț RABLA

INCONFUNDABILĂ. ORIGINALĂ. CU RĂCIRE PE AER.

Motociclismul ca un semn al libertății pure: peisaj, colțuri, linii drepte. Fiecare metru contează. Aceasta este exact calea ta. R nineT este companionul perfect și nu cunoaște limite când vine vorba de împlinirea ta personală – asta datorită nenumăratelor posibilități de customizare. În acest sens, caracterul motorului său boxer răcit cu aer te împinge înainte în mod irezistibil, într-un fel care poate fi simțit clar la curba luată cu cuplu maxim – împreună cu tehnologia de ultimă oră. Chiar de la cuvânt „Du-te”, R nineT a încântat entuziaști ai motociclismului din întreaga lume. Modelul stimulează, inspiră și infectează.

R nineT inconfundabil.
R nineT are un stil redus și totuși o prezență complet inconfundabilă. Întruchipează pasiunea și inovarea a peste 90 de ani de construcție a motocicletelor – bineînțeles, împreuna cu proporțiile clasice BMW Motorrad: motorul boxer de succes, rezervorul compact, spatele subțire. Toate materialele sunt de înaltă calitate; suprafețele sunt perfecționate cu grijă. La aceasta se adaugă o atenție enormă la detalii și o reală măiestrie. De exemplu, capacul roții din față este înșurubat la locul de introducere a furcii cu două suporturi forjate. Iar suportul farului este și el fabricat din aluminiu.

Alege-ți stilul.
Noi sunt cele două culori Spezial Opțiunea 719 negru Storm metalizat / Vintage și Opțiunea 719 albastru Planet metalizat / aluminiu din oferta de individualizare a BMW Motorrad Spezial. Aici, în afară de rezervor, modelul tău R nine T primește rezemarea de șa din aluminiu adecvată și apărătoarea frontală împotriva stropirii cu noroi în culoarea aleasă. În plus, șaua din spate standard este și ea inclusă în pachet, iar motocicleta este livrată cu sub-cadrul standard pentru pasageri și scărițele care pot fi detașate. Cu culoarea Spezial Opțiunea 719 negru Storm metalizat / Vintage, motocicleta ta R nineT capătă un aspect unic și individual, datorită finisării șlefuite manual.

  • Confort - Ambreiaj hidraulic
  • Confort - Computer de bord
  • Confort - Cric central
  • Confort - Display multifuncțional color
  • Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
  • Exterior - Jante de aliaj
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Controlul tracțiunii
  • Siguranță - Faruri permanent iluminate
  • Sistem de evacuare din oțel inoxidabil
  • Tehnic - Transmisie pe cardan

Motor
Tipul Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi răcit cu aer/ulei, patru supape radiale per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1 170 cc
Capacitate nominală de încărcare 81 kW (110 CP) la 7 550 rpm
Cuplu max. 116 Nm la 6 000 rpm
Raport de compresie 12.0:1
Prepararea combustibilului Injecție electronică de combustibil
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Performanță / consum
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum cu referire la cicluri de testare armonizate la nivel mondial pentru 100 km 5,3 l
Tip combustibil Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 (RON) (capacitate nominală de încărcare cu cifra octanică 98 (RON))
Sistem electric
Alternator Generator trifazat de 600 W
Baterie 12 V/14 Ah, fără întreținere

Transmisie de putere
Ambreiaj Ambreiaj uscat cu un singur disc, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare și roți dințate elicoidale
Transmisie secundară Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru Cadrul cu patru secțiuni alcătuit din subcadre față și spate din trei secțiuni, motor/cutie de viteze portantă, cadrul pentru locul din spate poate fi scos dacă se merge de unul singur
Suspensie față / elemente pneumatice Furcă telescopică inversată cu diametru jambă de 46 mm
Suspensie spate / elemente pneumatice Basculă monobraț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, arc pretensionat fără trepte și reglabil hidraulic prin rotiță, amortizare pe revenire reglabilă
Cursă suspensie, față/spate 125 mm / 120 mm
Ampatament 1 476 mm
Distanță de fugă 102,5 mm
Unghi cap coloană de direcție 64,5 mm
Roți Roţi cu spiţe din sârmă
Dimensiuni jante, față 3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate 5,50 x 17”
Anvelopă, față 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, față Frâne cu două discuri, discuri flotante, diametru de 320 mm, etriere de frână radiale cu patru pistonașe
Frână, spate Frână cu monodisc, cu un diametru de 220 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Lungime 2 220 mm
Lățime (inclusiv oglinzi) 890 mm
Înălțime (fără oglinzi) 1 265 mm
Înălțime șa, masă proprie 805 mm(șa față Custom (accesoriu): 795 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1 785 mm (șa față Custom (accesoriu): 1 775 mm)
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum: 209 kg 222 kg 1)
Masă max. permisă 208 kg
Sarcină max. (cu echipament standard) 208 kg
Volum util rezervor 18 l
rezerva fiind de aprox. 3 l

Categorie moto: Naked / Street
Marcă: BMW
Model: R nineT
Înălțime șa - mm: 805
Motor - cm3: 1170
Putere - kw: 81
emisii CO2: 123
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Cardan
Rezervor - litri: 18
Consum l/km: 5.3
Roată față - inch: 17
Roată Spate - inch: 17
Locație: BMW Romania
Program RABLA: Rabla CLASIC

Solicit Ofertă






Datele anunțului se preiau automat.

Back to top