BMW R1250 GS

€16.000

15.300

prețul include TVA
Preț RABLA

CU ȘI MAI MULTĂ POFTĂ DE AVENTURĂ.

Noul BMW R 1250 GS: concentratul de performanță se întâlnește cu eficiența impresionantă. Cu noul BMW R 1250 GS vei avea partea de noul Boxer. Plusul de cilindree îți aduce mai multă performanță – 100 kW (136 CP) și 1.250 cmc. Sistemul de distribuție variabilă BMW ShiftCam asigură o livrare mai bună a puterii la regimuri de turație joase și înalte. Fie în oraș, pe autostradă, sau, desigur, în off-road: fiecare metru îți dă mai multă libertate și mai multă plăcere a pilotajului. Stiluri și culori noi, numeroase detalii tehnice și opțiuni de individualizare – toate acestea intensifică caracterul noului BMW R 1250 GS.

R 1250 GS este așa cum îl vrei. Autentic – și GS pur. Silueta sa este inconfundabilă, de-a dreptul emoționantă. Elementele de design de înaltă calitate subliniază aspectul inconfundabil de GS.

  • There are no features available

Motor
Tip Motor cu 2 cilindri opuși, răcit cu aer/lichid, 2 arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare și sistem de distribuție variabilă BMW ShiftCam.
Alezaj / cursă 102,5 mm x 76 mm
Cilindree 1,254 ccm
Putere declarată 100 kW (136 PS) la 7,750 U/min
Cuplu max. 143 Nm la 6,250 U/min
Raport de comprimare 12,5 : 1
Alimentare Injecție electronică în galeria de admisie.
Control emisii Convertizor catalitic cu 3 căi, în buclă închisă, standard emisii EU-4
Performanțe / consum
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum per 100 km bazat pe WMTC 4,75 l
Emisii CO2 bazat pe WMTC 110 g/km
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON), reglare adaptivă a calității combustibilului (91 până la 98 RON)
Sistem electric
Alternator Alternator trifazic de 510 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 11,8 Ah, fără întreținere

Transmisie
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă, cu dinți elicoidali
Transmisie finală Prin arbore cardanic
Ciclistică / frâne
Cadru Cadru din două secțiuni, față și subcadru spate montat ulterior. Motor portant.
Suspensie față Telelever BMW Motorrad; diametrul jambei 37 mm, amortizor central
Suspensie spate Basculă monobraț turnată din aluminiu, cu BMW Motorrad Paralever; monoamortizor WAD (amortizare variabilă), pretensionarea arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță de mână, revenirea reglabilă prin rotiță de mână
Cursă suspensie, față / spate 190 mm / 200 mm
Ampatament 1.525 mm
Distanță de fugă 99,6 mm
Unghiul lagărului furcii 64,5°
Roți Jante turnate de aluminiu
Jantă, față 3,00 x 19"
Jantă, spate 4,50 x 17"
Anvelopă, față 120/70 R 19
Anvelopă, spate 170/60 R 17
Frână, față Frână cu 2 discuri flotante, diametru 305 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate Frână cu 1 disc, diametru 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS ABS Integral BMW Motorrad (parțial-integral), dezactivabil
Dimensiuni / mase
Înălțime șa 850 / 870 mm (suspensie joasă * 800 / 820 mm) *OE
Curba interioară a piciorului 1870 / 1910 mm (șa joasă * 1750 / 1790 mm) *OE
Volum util rezervor 20 l
Rezervă Aproximativ 4 l
Lungime (la aripa față) 2.207 mm
Înălțime (la parbriz) 1.430 mm
Lățime (la oglinzi) 952,5 mm
Masă proprie, fără sarcină, gata de drum, cu plinul făcut 1) 249 kg 1)
Masă totală admisă 465 kg
Sarcină (cu echipament standard) 216 kg

Categorie moto: Adventure
Marcă: BMW
Model: R1200 GS
Înălțime șa - mm: 850
Motor - cm3: 1254
Putere - kw: 100
emisii CO2: 110
Rezervor - litri: 20
Consum l/km: 4.75
Roată față - inch: 19
Roată Spate - inch: 17
Locație: BMW Romania
Program RABLA: Rabla CLASIC

Solicit Ofertă






Datele anunțului se preiau automat.

Back to top