Anul 2021 marchează cea de-a 50-a aniversare de la introducerea motorului bicilindru răcit cu aer la Ducati, utilizat pentru prima dată în 1971. Cu această ocazie, Scrambler Ducati a decis să aducă un omagiu istoriei acestui motor celebru prin adăugarea unui model de sărbătoare în gamă: astfel s-a născut Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO.
Noul Scrambler 1100 Tribute PRO sărbătorește istoria companiei Borgo Panigale prin alegerea unui design fascinant „Giallo Ocra”, o culoare deosebit de în vogă la acea vreme, pe care Ducati a folosit-o pe bicilindrul 450 Desmo Mono și 750 Sport din 1972.
Acest omagiu amintește și de Supersport 750 folosit de echipa Spaggiari în 1975, care a însoțit începutul perioadei epice a unui alt mare pilot Ducati: Franco Uncini. Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO este o motocicletă creată pentru iubitorii de motociclete modern-clasice și pentru fanii istoriei motocicletelor care sunt la curent cu cele mai importante evenimente Ducati.
Motor |
Bicilindric in L, distributie Desmodromica 2 valve pe cilindru, racire cu aer |
Cilindree |
1.079 cc |
Putere |
63 kW (86 CP) @ 7.500 rpm |
Cuplu |
88 Nm (9,0 kgm) @ 4.750 rpm |
Cauciuc fata |
Pirelli MT 60 RS 120/70 ZR18 |
Cauciuc spate |
Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17 |
Suspensie fata |
Furca Marzocchi up-side-down de Ø45 mm complet reglabila |
Suspensie spate |
Progresiva cu monoamortizor Kayaba reglabila in extensie si preload. Bascula din aluminiu |
Frana fata |
2 discuri semiflotante de Ø320 mm, etrier Brembo M4.32 monobloc radial, cu 4 pistonase cu Cornering ABS Bosch de serie |
Frana spate |
Disc de Ø245 mm, etrier flotant cu 1 piston cu Cornering ABS Bosch de serie |
Ampatament |
1,514 mm |
Capacitate rezervor
|
15 l |
Greutate la gol |
194 kg |
Inaltime sa |
810 mm |
Culori disponibile |
‘versiune unică de două culori "Ocean Drive". |
Emisii standard Euro 5 |
Consum: 5,2 l/100 km; CO2: 120 g/km |
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.