Honda CBR 1000 RR-R Fireblade

22.350

prețul include TVA
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (2)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (3)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (4)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (5)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (6)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (7)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (8)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (9)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (2)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (3)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (4)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (5)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (6)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (7)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (8)
  • Honda CBR 1000 RR-R Fireblade (9)

Născută pentru curse.

CBR1000RR-R Fireblade împlinește 30 de ani! Totul a pornit de pe circuitele de viteză, iar acum avem la bază tehnologia folosită în cursele Moto GP pe modelul RC213V.

Rezervorul de combustibil și carenajul acestuia sunt așezate jos pe un motor și cadru extrem de compacte, pentru a promova o identică celei folosite în timpul curselor, în timp ce zona frontală mică a carenei reduce, de asemenea, rezistența la frecarea cu aerul. Structurile Winglet generează aceeași forță aerodinamică ca și motocicleta MotoGP, pentru a reduce ridicarea roții din față în timpul accelerației și pentru a crește stabilitatea la frânare și la intrarea în viraje. Chiar și cel mai mic detaliu de la HRC își găsește drumul pe CBR1000RR-R; carenajul inferior se extinde aproape de anvelopa din spate și canalizează aerul în jos, scăzând rezistența pe uscat și canalizând apa atunci când rulezi pe pistă umedă, îmbunătățind aderența.

Noile actualizări includ un pinion spate cu 43 de dinți, alături de optimizarea airbox-ului, a porturilor de admisie și a eșapamentului. Așadar, cu puterea de vârf uriașă disponibilă imediat, acum aveți și un un răspuns instantaneu la accelerare încă din turațiile joass până cele la medie pentru o accelerație care te va scoate din viraj pe primul loc. Și nu vă înșelați: în materie de control, beneficiezi de tehnologia MotoGP. Acest motor cu patru cilindri în linie de 1000 cmc își extrage o mare parte din ADN-ul său din prototipul de curse RC213V, cu care împarte foarte multe caracteristici.

Am folosit feedbackul piloților noștri HRC pentru a actualiza HSTC pe 9 niveluri. Acum intervenția sa este mai lină, mai receptivă la aportul clapetei de accelerație și îmbunătățit pentru a utiliza cât mai bine puterea motorului pe toată plaja turometrului. Am modificat ansamblul Throttle By Wire (TBW) pentru a oferi și mai multă liniaritate pe măsură ce accelerezi. Toate acestea înseamnă că ieși mai repede din fiecare viraj. Prin intermediul ecranului TFT de 5 inchi poți personaliza complet puterea motorului, frânara de motor și wheelie-control după preferințele personale; trei moduri de călătorie oferă, de asemenea, setări de bază implicite.

Un motor special necesită un cadru special. Echilibrul de rigiditate al cadrului din aluminiu în stil diamant și al basculei derivate din RCV213V, distribuția greutății și geometria direcției lucrează împreună pentru a vă oferi o manevrabilitate precisă, aderență a anvelopei și, la fel de important, feedback precis. Pentru flexibilitate de configurare, de la circuit la circuit, Fireblade este echipat cu o furca Showa Big Piston, complet reglabilă, de 43 mm (BPF) USD și amortizorul Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite). Totodată, noul Fireblade are și mai mult potențial de frânare de la etrierele Nissin cu patru pistoane actualizate cu montare radială.

 

  • Confort - Ambreiaj hidraulic
  • Confort - Computer de bord
  • Confort - Conector USB de 5V
  • Confort - Display multifuncțional color
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Exterior - Jante de aliaj
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - ABS cornering
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Controlul tracțiunii
  • Siguranță - Moduri de condus presetate
  • Tehnic - Modificabil pentru categoria A2
  • Tehnic - Transmisie pe lanț

Motor

Tip Motor DOHC - 4 cilindri, 16 supape
Capacitate cilindrică 999 cc
Putere (CP / RPM) 217.6 CP/14.500 rot/min
Cuplu motor (Nm/rpm) 113 Nm/12.500 rot/min
Consum carburant (l/100km) 6.3 l/100 Km
Emisii CO2 148 g/km
Capacitate rezervor ulei (litri) 4.0 l
Aprindere Gestionat Electronic
Sistem alimentare PGM-FI - Injectie Electronica
Transmisie MT

 

Transmisie

Ambreiaj Multi-disc, umed, arc diafragma
Tip transmisie Lant cu O-ring
Cutie viteze Manuala (6 trepte)

Sasiu

Tip sasiu Diamond-Aluminiu

 

Roti suspensie si frana

Tip sistem ABS
Frana fata Disc 330 mm, 4 pistoane (Nissin)
Frana spate Disc 220 mm, 2 pistoane (Brembo)
Jante fata 17 M/C x MT 3.5
Jante spate 17 M/C x MT 6
Anvelope fata 120/70 - ZR17 M/C (58W)
Anvelope spate 200/55 - ZR17 M/C (73W)
Suspensie fata Furca Telescopica Showa Upside-Down (43 mm) preincarcata, compresie si rebound ajustabil, cursa 120 mm
Suspensie spate Amortizor Pro-Link cu gaz HMAS, arcuri cu preincarcare ajustabila si amortizor cu compresie, cursa 137 mm

Mase și dimensiuni

Greutate la gol 201 Kg
Capacitate rezervor 16.1 l
Lungime x Latime x Inaltime (mm) 2.100 x 745 x 1.140 mm
Ampatament (mm) 1.455 mm
Inaltime sa (mm) 830 mm
Gardă la sol (mm) 115 mm

Instrumente si electronice

Lumini de zi cu LED
HSTC cu wheelie control, IMU
Honda Selectable Torque Control
Riding Modes
Throttle by wire
TFT LCD
Far Led
Stopuri Led
Semnalizatoare Led
Securitate HISS

 

Dotari

  • Anvelope: Pirelli Diablo Supercosa SP, Bridgestone RS11
  • Display multi informational TFT - 5''
  • 3 moduri de condus standard, plus optiunea de a customiza Power, Engine Brake si Wheelie control
  • ABS modes
  • Norma de poluare EURO 5
  • Etriere de frână Brembo si Nissin
Categorie moto: Sport
Marcă: Honda
Model: CBR 1000 RR-R Fireblade
Motor - cm3: 999
Putere - kw: 160
emisii CO2: 148
Înălțime șa - mm: 830
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Lanț
Rezervor - litri: 16.1
Consum l/km: 6.3
Roată față - inch: 17
Roată Spate - inch: 17
Locație: HONDA România

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Recent vizualizate

    Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.

    Back to top