CBR1000RR-R Fireblade împlinește 30 de ani! Totul a pornit de pe circuitele de viteză, iar acum avem la bază tehnologia folosită în cursele Moto GP pe modelul RC213V.
Rezervorul de combustibil și carenajul acestuia sunt așezate jos pe un motor și cadru extrem de compacte, pentru a promova o identică celei folosite în timpul curselor, în timp ce zona frontală mică a carenei reduce, de asemenea, rezistența la frecarea cu aerul. Structurile Winglet generează aceeași forță aerodinamică ca și motocicleta MotoGP, pentru a reduce ridicarea roții din față în timpul accelerației și pentru a crește stabilitatea la frânare și la intrarea în viraje. Chiar și cel mai mic detaliu de la HRC își găsește drumul pe CBR1000RR-R; carenajul inferior se extinde aproape de anvelopa din spate și canalizează aerul în jos, scăzând rezistența pe uscat și canalizând apa atunci când rulezi pe pistă umedă, îmbunătățind aderența.
Noile actualizări includ un pinion spate cu 43 de dinți, alături de optimizarea airbox-ului, a porturilor de admisie și a eșapamentului. Așadar, cu puterea de vârf uriașă disponibilă imediat, acum aveți și un un răspuns instantaneu la accelerare încă din turațiile joass până cele la medie pentru o accelerație care te va scoate din viraj pe primul loc. Și nu vă înșelați: în materie de control, beneficiezi de tehnologia MotoGP. Acest motor cu patru cilindri în linie de 1000 cmc își extrage o mare parte din ADN-ul său din prototipul de curse RC213V, cu care împarte foarte multe caracteristici.
Am folosit feedbackul piloților noștri HRC pentru a actualiza HSTC pe 9 niveluri. Acum intervenția sa este mai lină, mai receptivă la aportul clapetei de accelerație și îmbunătățit pentru a utiliza cât mai bine puterea motorului pe toată plaja turometrului. Am modificat ansamblul Throttle By Wire (TBW) pentru a oferi și mai multă liniaritate pe măsură ce accelerezi. Toate acestea înseamnă că ieși mai repede din fiecare viraj. Prin intermediul ecranului TFT de 5 inchi poți personaliza complet puterea motorului, frânara de motor și wheelie-control după preferințele personale; trei moduri de călătorie oferă, de asemenea, setări de bază implicite.
Un motor special necesită un cadru special. Echilibrul de rigiditate al cadrului din aluminiu în stil diamant și al basculei derivate din RCV213V, distribuția greutății și geometria direcției lucrează împreună pentru a vă oferi o manevrabilitate precisă, aderență a anvelopei și, la fel de important, feedback precis. Pentru flexibilitate de configurare, de la circuit la circuit, Fireblade este echipat cu o furca Showa Big Piston, complet reglabilă, de 43 mm (BPF) USD și amortizorul Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite). Totodată, noul Fireblade are și mai mult potențial de frânare de la etrierele Nissin cu patru pistoane actualizate cu montare radială.
Tip Motor | DOHC - 4 cilindri, 16 supape |
Capacitate cilindrică | 999 cc |
Putere (CP / RPM) | 217.6 CP/14.500 rot/min |
Cuplu motor (Nm/rpm) | 113 Nm/12.500 rot/min |
Consum carburant (l/100km) | 6.3 l/100 Km |
Emisii CO2 | 148 g/km |
Capacitate rezervor ulei (litri) | 4.0 l |
Aprindere | Gestionat Electronic |
Sistem alimentare | PGM-FI - Injectie Electronica |
Transmisie | MT |
Ambreiaj | Multi-disc, umed, arc diafragma |
Tip transmisie | Lant cu O-ring |
Cutie viteze | Manuala (6 trepte) |
Tip sasiu | Diamond-Aluminiu |
Tip sistem ABS | |
Frana fata | Disc 330 mm, 4 pistoane (Nissin) |
Frana spate | Disc 220 mm, 2 pistoane (Brembo) |
Jante fata | 17 M/C x MT 3.5 |
Jante spate | 17 M/C x MT 6 |
Anvelope fata | 120/70 - ZR17 M/C (58W) |
Anvelope spate | 200/55 - ZR17 M/C (73W) |
Suspensie fata | Furca Telescopica Showa Upside-Down (43 mm) preincarcata, compresie si rebound ajustabil, cursa 120 mm |
Suspensie spate | Amortizor Pro-Link cu gaz HMAS, arcuri cu preincarcare ajustabila si amortizor cu compresie, cursa 137 mm |
Greutate la gol | 201 Kg |
Capacitate rezervor | 16.1 l |
Lungime x Latime x Inaltime (mm) | 2.100 x 745 x 1.140 mm |
Ampatament (mm) | 1.455 mm |
Inaltime sa (mm) | 830 mm |
Gardă la sol (mm) | 115 mm |
Lumini de zi cu LED | |
HSTC cu wheelie control, IMU | |
Honda Selectable Torque Control | |
Riding Modes | |
Throttle by wire | |
TFT LCD | |
Far | Led |
Stopuri | Led |
Semnalizatoare | Led |
Securitate | HISS |
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.