Rebel în fiecare zi
E timpul pentru ceva complet nou. Rebel CMX1100 aduce un omagiu siluetei „bobber” din vremurile trecute, dar oferă detalii de design contemporan și
Cu aspectul său individual – precum și cu o manevrabilitate extraordinară și răspunsul puternic al motorului – motocicliștii, chiar și cei noi pe două roți, se pot bucura acum și de fratele mai mare al modelului de 500cc, noul Rebel CMX1100.
Asemănarea cu modelul de 500c este instantanee, dar în spatele noului Rebel CMX1100 se ascunde mult mai mult. Motorul bicilindru paralel, este dotat cu Throttle By Wire cu 4 moduri de condus, Honda Selectable Torque Control, Wheelie Control și Cruise control, iar opțional cu transmisie automată cu dublu ambreiaj și șase trepte. Dar noul Rebel 1100 a fost conceput și pentru drumuri virajate – furca față cu amortizoare de 43 mm, amortizoarele spate (piggyback) și etrierul de frână față de 330mm cu patru pistoane montat radial sunt dovada clară în acest sens. Rebel CMX1100 este construit pentru plăcerea pură pe două roți, un roadster din secolul XXI, conceput de la bază pentru a oferi o călătorie plăcută, cu un motor ce oferă performanțe și manevrabilitate extraordinare.
Fiecare detaliu îl face diferit; Înălțimea șeii este de doar 700 mm, iar materialul cu densitate moale este conturat pentru a oferi suport la accelerație puternică. Un afișaj LCD negativ cu diametru de 120 mm livrează intuitiv informațiille necesare, în timp ce ghidonele largi montate cu distanțiere de 1 inch oferă grip și manevrabilitate superioară.
- Confort - Ambreiaj hidraulic
- Confort - Apărătoare frontală împotriva stropirii
- Confort - Computer de bord
- Confort - Conector USB de 5V
- Confort - Display LCD multifuncțional
- Confort - Fază lungă cu LED
- Confort - Fază scurtă cu LED
- Confort - Iluminare LED
- Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
- Exterior - Jante de aliaj
- Exterior - Lumină de zi cu LED
- Exterior - Lumină spate cu LED
- Exterior - Semnalizatoare cu LED
- Siguranță - ABS
- Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
- Siguranță - Controlul tracțiunii
- Siguranță - Faruri permanent iluminate
- Siguranță - Moduri de condus presetate
- Tehnic - Transmisie automată
- Tehnic - Transmisie pe lanț
Tip Motor |
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 timpi |
Capacitate cilindrică |
1084 cc |
Putere (CP / RPM) |
87 CP/7.000 rot/min |
Cuplu motor (Nm/rpm) |
98 Nm/4.750 rot/min |
Consum carburant (l/100km) |
4.9 l/100 Km |
Emisii CO2 |
123 g/km |
Norma de poluare |
Euro 5 |
Capacitate rezervor ulei (litri) |
5.2 l |
Aprindere |
Gestionat Electronic |
Sistem alimentare |
PGM-FI - Injectie Electronica |
Transmisie |
DCT |
Ambreiaj |
Hidraulic |
Tip transmisie |
Lant cu O-ring |
Cutie viteze |
Automata DCT (6 trepte) |
Tip sistem ABS |
ABS 2 canale |
Frana fata |
Etrier monobloc cu patru pistoane (Disc 330 mm) |
Frana spate |
Etrier cu un singur piston (disc 256 mm) |
Jante fata |
Aluminiu turnat cu spițe |
Jante spate |
Aluminiu turnat cu spițe |
Anvelope fata |
130/70B18 M/C |
Anvelope spate |
180/65B16 M/C |
Suspensie fata |
Preîncărcare reglabilă în stil cartuș 43mm |
Suspensie spate |
Dublu shock reglabil preîncărcat |
Greutate la gol |
233 kg |
Capacitate rezervor |
13.6 l |
Lungime x Latime x Inaltime (mm) |
2.240 x 834 x 1.115 mm |
Ampatament (mm) |
1.520 mm |
Inaltime sa (mm) |
700 mm |
Gardă la sol (mm) |
120 mm |
Instrumentar de bord Digital – LCD |
Da |
Lumini de zi cu LED |
Da |
Cruise Control |
Da |
Priza USB 1.5A |
Da |
Honda Selectable Torque Control |
Da |
Riding Modes |
Da |
Far |
Led |
Stopuri |
Led |
Semnalizatoare |
Led |
Securitate |
HISS |