O singură motocicletă.
Potrivită pentru orice.
Noul NC750X este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie.
Noul model NC750X este aventurierul seriei NC750; este, de asemenea, un model pe care te poți baza, zi de zi – indiferent dacă faceți naveta sau dacă mergeți de plăcere. Motorul cu o capacitate cilindrică de 745 cc, cu un arbore cotit la 270 grade, reprezintă puterea interioară a motocicletei. Dezvoltă un cuplu liniar extraordinar și – datorită evacuării – emite un sunet plăcut ce seamană cu bătăile inimii. Aventurosul model NC750X reprezintă apogeul multor idei inovatoare. Testat și finisat pentru a adăuga mai mult la ceea ce își dorește un motociclist. De la luminile cu LED pana la consumul de doar 3,5l/100km, ABS si spatiu de depozitare încorporat pentru o casca full face. Testați o motocicletă și veți înțelege de ce NC750X este una dintre cele mai populare motociclete din Europa. Honda NC750X poate fi comandat atât cu transmisie manuală, cât și automată.
- Confort - Apărătoare frontală împotriva stropirii
- Confort - Computer de bord
- Confort - Cric central
- Confort - Display LCD multifuncțional
- Confort - Fază lungă cu LED
- Confort - Fază scurtă cu LED
- Confort - Iluminare LED
- Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
- Confort - Suport pentru bagaje
- Editează - Parbriz
- Exterior - Jante de aliaj
- Exterior - Lumină de zi cu LED
- Exterior - Lumină spate cu LED
- Exterior - Semnalizatoare cu LED
- Protecție - carene
- Protecție - scut motor
- Siguranță - ABS
- Siguranță - Anvelope tubeless
- Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
- Siguranță - Faruri permanent iluminate
- Siguranță - Moduri de condus presetate
- Tehnic - Transmisie automată
- Tehnic - Transmisie pe lanț
Tip Motor |
SOHC - 2 cilindri (linie), 8 supape |
Capacitate cilindrică |
745 cc |
Putere (CP / RPM) |
58 CP/6.750 rot/min |
Cuplu motor (Nm/rpm) |
69 Nm/4.750 rot/min |
Consum carburant (l/100km) |
3.5 l/100 Km |
Emisii CO2 |
82 g/km |
Norma de poluare |
Euro 5 |
Capacitate rezervor ulei (litri) |
4 l |
Aprindere |
Gestionat Electronic |
Sistem alimentare |
PGM-FI - Injectie Electronica |
Transmisie |
DCT |
Ambreiaj |
Hidraulic, dual clutch |
Tip transmisie |
Lant cu O-ring |
Cutie viteze |
Automata DCT (6 trepte) |
Tip sistem ABS |
ABS cu 2 circuite |
Frana fata |
Disc 320 mm, hidraulic etrier cu 2 pistoane, |
Frana spate |
Disc 240 mm, hidraulic, etrier cu mono-piston |
Jante fata |
17 M/C x MT 3.5 |
Jante spate |
17 M/C x MT 4.5 |
Anvelope fata |
120/70-ZR 17 M/C (58W) |
Anvelope spate |
160/60-ZR 17 M/C (69W) |
Suspensie fata |
Furca telescopica (41 mm), cursa 120 mm |
Suspensie spate |
Amortizor monoshock, brat oscilant Pro-Link, cursa 120 mm |
Greutate la gol |
224 Kg |
Capacitate rezervor |
14.1 l |
Lungime x Latime x Inaltime (mm) |
2.210 x 846 x 1.330 mm |
Ampatament (mm) |
1.535 mm |
Inaltime sa (mm) |
800 mm |
Gardă la sol (mm) |
145 mm |
Instrumentar de bord Digital – LCD |
Da |
Lumini de zi cu LED |
Da |
Vitezometru digital |
Da |
Tahometru digital, trip (x2) |
Da |
Indicator carburant |
Da |
Indicator Treapta Viteza |
Da |
Ceas digital |
Da |
Honda Selectable Torque Control |
Da |
3 Moduri Sport "S" |
Da |
Riding Modes |
Da |
Throttle by wire |
Da |
Far |
Led |
Stopuri |
Led |
Semnalizatoare |
Led |
Baterie |
12V-11.2AH |
Securitate |
HISS |