BMW C 400 X

€6.950

5.850

prețul include TVA
Preț RABLA

DESCOPERĂ ORAȘUL CURBĂ DUPĂ CURBĂ

Agil și manevrabil, cu un consum eficient și echipat cu o putere viguroasă de 25 kW la 35 Nm: BMW C 400 X este scuterul de dimensiuni medii perfect pentru oraș. ABS și controlul automat al stabilității (ASC), ca echipare standard, asigură permanent siguranța în traficul urban. Datorită funcției BMW Motorrad Connectivity, ești permanent conectat atunci când ești pe două roți.

  • Confort - Apărătoare frontală împotriva stropirii
  • Confort - Conector USB de 5V
  • Confort - Cric central
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
  • Editează - Parbriz
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - EWS
  • Siguranță - Faruri permanent iluminate
  • Sistem de evacuare din oțel inoxidabil
  • Tehnic - Transmisie automată
  • Tehnic - Transmisie pe curea

Motor

Tipul constructiv

Motor monocilindru în patru timpi, răcit cu apă, cu patru supape pe cilindru, arbore cu came în cap cu culbutori și ungere cu carter umed

Alezaj x cursă

80 mm x 69,6 mm

Capacitate cilindrică

350 cmc

Putere nominală

25 kW (34 CP) la 7500 rot/min

Cuplu motor maxim

35 Nm la 5750 rot/min

Raport de compresie

11.5 : 1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-ME cu E-Gas

Control emisii

Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5

Performanțe / consum

Viteză maximă

139 km/h

Consum per 100 km, conform WMTC

3,5 l

Emisii de CO2 conform WMTC

81 g/km

Tip de carburant

Benzină premium fără plumb (95 ROZ / 90 AKI), (max. 15 % etanol, E15); controlul SA 639 în funcție de țară (91 ROZ, max. 15 % etanol, E15)

Instalație electrică

Alternator

Alternator cu magnet permanent de 316 W

Baterie

12 V / 9 Ah, fără întreținere

Transmisia forței

Ambreiaj

Ambreiaj centrifugal uscat

Cutie de viteze

CVT (cutie de viteze fără trepte, cu curea de transmisie)

Transmisie secundară

Angrenaj reductor în două etape

Șasiu / frâne

Șasiu

Șasiu cu punte din oțel

Ghidaj roată din față / elemente de suspensie

Furcă telescopică cu diametru braț de 35 mm

Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie

Basculă cu două brațe din aluminiu, picior de arc dublu, pretensionare reglabilă

Cursă a suspensiei față / spate

110 mm / 112 mm

Ampatament

1560 mm

Unghi de fugă

81 mm

Unghi cap coloană de direcție

63.6°

Roți

Jante turnate din aluminiu

Dimensiuni jantă față

3.50 x 15“

Dimensiuni jantă spate

4.25 x 14“

Pneu față

120/70 R15

Pneu spate

150/70 R14

Frână față

Frână dubludisc, rigidă, diametru de 265 mm, etriere fixe cu 4 pistoane

Frână spate

Frână monodisc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu 1 piston

ABS

BMW Motorrad ABS

Dimensiuni/Greutăți

Înălțime șa fără încărcătură

775 mm

Lungime a arcului de pășire la masa proprie a vehiculului

1,762 mm

Volum util rezervor

12.8 l

Din care rezervă

3 l

Lungime (inclusiv suport număr de înmatriculare)

2,210 mm

Înălțime (peste parbriz, la masa proprie a vehiculului cf. DIN)

1,305 mm

Lățime (cu oglinzi)

835 mm

Greutate fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin

206 kg (masa uscată: 195 kg)

Masa totală admisă

405 kg

Sarcină utilă (la dotarea de serie)

199 kg

Dotare standard:

  • BMW Motorrad ABS
  • Instalație de eșapament din oțel inoxidabil
  • Far cu leduri
  • Stopuri și semnalizatoare cu leduri
  • Flex-Case
  • ASC cu autocalibrare
  • Cric central
  • Priză de încărcare USB
  • Ride by Wire
Categorie moto: Scuter
Marcă: BMW
Model: C400X
Înălțime șa - mm: 775
Motor - cm3: 350
Putere - kw: 25
emisii CO2: 81
Tip cutie: automata
Transmisie finală: curea
Rezervor - litri: 12.8
Consum l/km: 3.5
Roată față - inch: 15
Roată Spate - inch: 14
Locație: BMW Romania
Finanțare RABLA: Rabla CLASIC

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Back to top