BMW F 900 R

€8.800

7.300

prețul include TVA
Preț RABLA
  • BMW F 900 R
  • BMW F 900 R (2)
  • BMW F 900 R (3)
  • BMW F 900 R (4)
  • BMW F 900 R (5)
  • BMW F 900 R (6)
  • BMW F 900 R (7)
  • BMW F 900 R (8)
  • BMW F 900 R
  • BMW F 900 R (2)
  • BMW F 900 R (3)
  • BMW F 900 R (4)
  • BMW F 900 R (5)
  • BMW F 900 R (6)
  • BMW F 900 R (7)
  • BMW F 900 R (8)

DINAMIC, PROGRESIV, INTUITIV.

Designul purist și puternic al lui F 900 R pur și simplu cere să fie provocat. Acest roadster dinamic îți dă ocazia să îți pui adrenalina în mișcare. F 900 R răspunde cu precizie și promptitudine. Asta înseamnă că poți să-i folosești puterea în mod intuitiv, ca și cum ți-ai transforma gândurile direct în plăcerea de a pilota. F 900 R de susține pe deplin și cu tehnologia sistemului de iluminare, cu conectivitate și siguranță – mult mai mult decât restul.

Suie-te în șa, pornește, #NeverStopChallenging

În spatele siluetei musculoase a lui F 900 R se află plăcerea pură a pilotajului. Contururile sale precise accentuează sportivitatea motocicletei, ca niște tendoane întinse. Pare pus pe treabă, perfect ajustat. Partea frontală e agresivă. Farurile și bordul sunt compacte, montate pe ghidon. Ca pumnii unui luptător: acoperit și gata să atace în fiecare fracțiune de secundă. Rezervorul este amplasat mai în față, pentru o distribuție optimăm a maselor și o coadă scurtă. Toba compactă de sub motor accentuează acest aspect elegant.

  • Confort - Computer de bord
  • Confort - Cric central
  • Confort - Display multifuncțional color
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Manșoane încalzite
  • Exterior - Jante de aliaj
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - ABS cornering
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Controlul tracțiunii
  • Siguranță - Moduri de condus presetate
  • Tehnic - Transmisie pe lanț

Motor

Tip

motor cu doi cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat

Alezaj/cursă

86 mm x 77 mm

Capacitate cilindrică

895 cc

Putere maximă

77 kW (105 CP) la 8.500 rpm

Putere maximă (A2)

70 kW (95 CP) la 8.000 rpm

Reducerea puterii OE:

35 kW (48 CP) la 6.500 rpm

Cuplu max.

92 Nm la 6.500 rpm

Cuplu max. (A2)

88 Nm la 6.750 rpm

Reducerea puterii OE:

66 Nm la 4.500 rpm

Raport de comprimare

13.1 :1

Alimentare

injecție electronică

Control emisii

convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, standard emisii EU-5

Performanță / consum

Viteză maximă

216 km/h

Viteză maximă (A2):

201 km/h.
Reducerea puterii OE: 162 km/h

Consum la 100 km în ciclul WMTC

4.2 l/100km

Emisii CO2 în WMTC

99 g/km

Tip combustibil

super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON)

Tip combustibil (A2)

super fără plumb, cifră octanică minimă 91 (RON)

Instalație electrică

Alternator

alternator cu magneți permanenți de 416 W (putere nominală)

Baterie

12 V / 12 Ah, fără întreținere

Transmisie

Ambreiaj

multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic

Cutie de viteze

cutie de viteze cu 6 trepte, integrată în blocul motor

Transmisie finală

lanț cu O-ringuri cu amortizarea șocurilor în butucul roții

Șasiu/frâne

Cadru

Cadru tip pod, din oțel

Suspensie față

Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm

Suspensie spate

Basculă cu două brațe turnată din aluminiu, monoamortizor central, pretensionare reglabilă hidraulic, revenire reglabilă

Cursă suspensie, față / spate

135 mm / 142 mm
(Kit coborâre suspensie OE: 115 mm / 122 mm)

Ampatament

1,518 mm

Distanță de fugă

114.3 mm

Unghiul lagărului furcii
Jante

Jante din aluminiu turnat

Jantă, față

3.50" x 17”

Jantă, spate

5.50" x 17”

Pneu, față

120/70 ZR 17

Pneu, spate

180/55 ZR 17

Frână, față

Două discuri flotante, Ø 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe

Frână, spate

1 disc, Ø 265 mm, etrier flotant cu un pistonaș

ABS
BMW Motorrad ABS

Dimensiuni/greutate

Înălțimea șeii

815 mm (OE kit coborâre suspensie: 770 mm, OE șa joasă: 790 mm, OA șa înaltă: 835 mm, OA șa confort: 840 mm, OE șa extra înaltă: 865 mm)

Arcul interior al piciorului

1,820 mm (OE kit coborâre suspensie: 1,755 mm, OE șa joasă: 1,785 mm, OA șa înaltă: 1,860 mm, OA șa confort: 1,870 mm, OE șa extra înaltă: 1,890 mm)

Volumul util al rezervorului

13 l

Rezervă

3.5 l

Lungime

2,140 mm

Înălțime (excl. Oglinzi)

1,130 mm

Lățime (excl. Oglinzi)

815 mm

Masă fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin

211 kg

1)

Masă totală autorizată

430 kg

Sarcină maximă (cu echiparea standard)

219 kg

Dotare standard

  • Display color TFT cu BMW Motorrad Connectivity
  • Far cu LED (fază lungă/scurtă)
  • Semnalizatoare cu LED
  • ASC
  • Moduri de pilotaj Rain/Road
  • Manete de frână și ambreiaj reglabile
  • Priză de 12V
Categorie moto: Naked / Street
Marcă: BMW
Model: F900 R
Motor - cm3: 895
Putere - kw: 77
emisii CO2: 99
Înălțime șa - mm: 815
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Lanț
Rezervor - litri: 13
Consum l/km: 4.2
Roată față - inch: 17
Roată Spate - inch: 17
Locație: BMW Romania
Finanțare RABLA: Rabla CLASIC

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Recent vizualizate

    Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.

    Back to top