XR înseamnă combinația fără compromis între sportivitate și performanță pe distanțe lungi: Adrenalină cât curpinde, viraj după viraj. Pe noul F 900 XR poți să vânezi virajele fără să te oprești – kilometru după kilometru. Chiar și designul său deosebit promite performanță pură. Cu poziţia relaxată în şa, bustul drept, şi protecţiile la vânt totul rămâne la latitudinea ta : Eşti singura persoană care hotărăște când se termină tura asta.
Grație echipării complete, ești la fel de bine echipat pentru sport și ture lungi ca și pentru oraș. F 900 XR este motocicleta care se potrivește cu tine și cu atitudinea ta sportivă.
Tip
motor cu doi cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat
Alezaj/cursă
86 mm x 77 mm
Capacitate cilindrică
895 cc
Putere maximă
77 kW (105 CP) la 8.500 rpm
Putere maximă (A2)
70 kW (95 CP) la 8.000 rpm
Reducerea puterii OE:
35 kW (48 CP) la 6.500 rpm
Cuplu max.
92 Nm la 6.500 rpm
Cuplu max. (A2)
88 Nm la 6.750 rpm
Reducerea puterii OE:
66 Nm la 4.500 rpm
Raport de comprimare
13.1 :1
Alimentare
injecție electronică
Control emisii
convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, standard emisii EU-5
Viteză maximă
peste 200 km/h
Viteză maximă (A2):
peste 200 km/h
Reducerea puterii OE: 170 km/h
Consum la 100 km în ciclul WMTC
4.2 l
Emisii CO2 în WMTC
99 g/km
Tip combustibil
super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON)
Tip combustibil (A2)
super fără plumb, cifră octanică minimă 91 (RON)
Alternator
alternator cu magneți permanenți de 416 W (putere nominală)
Baterie
12 V / 12 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
Cutie de viteze
cutie de viteze cu 6 trepte, integrată în blocul motor
Transmisie finală
lanț cu O-ringuri cu amortizarea șocurilor în butucul roții
Cadru
Cadru tip pod, din oțel
Suspensie față
Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm
Suspensie spate
Basculă cu două brațe turnată din aluminiu, monoamortizor central, pretensionare reglabilă hidraulic, revenire reglabilă
Cursă suspensie, față / spate
170 mm / 172 mm
(Kit coborâre suspensie OE: 150 mm / 152 mm)
Ampatament
1,521 mm
Distanță de fugă
105.2 mm
Unghiul lagărului furcii
60,5°
Jante
Jante din aluminiu turnat
Jantă, față
3.50" x 17"
Jantă, spate
5.50" x 17”
Pneu, față
120/70 ZR 17
Pneu, spate
180/55 ZR 17
Frână, față
Două discuri flotante, Ø 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate
1 disc, Ø 265 mm, etrier flotant cu un pistonaș
ABS
BMW Motorrad ABS
Înălțimea șeii
825 mm (OE kit coborâre suspensie: 775 mm, OE șa joasă: 795 mm, OA șa înaltă: 840 mm, OA șa confort: 845 mm, OE șa extra înaltă: 870 mm)
Arcul interior al piciorului
1,840 mm (OE kit coborâre suspensie: 1,765 mm, OE șa joasă: 1,795 mm, OA șa înaltă: 1,870 mm, OA șa confort: 1,880 mm, OE șa extra înaltă: 1,900 mm)
Volumul util al rezervorului
15.5 l
Rezervă
Lungime
2,160 mm
Înălțime (excl. Oglinzi)
1,320-1,420 mm
Lățime (excl. Oglinzi)
860 mm
Masă fără încărcătură, gata de drum, cu rezervorul plin
219 kg
Masă totală autorizată
438 kg
Sarcină maximă (cu echiparea standard)
219 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.