PROVOCAREA ORAȘULUI
Modelul BMW G 310 R este esența plăcerii condusului. A fost conceput pentru orașele vibrante și pentru toți cei cărora le place pur și simplu să meargă pe motocicletă. Este manevrabil, ușor de controlat și sportiv în același timp. Indiferent de înălțime, orice tip de motociclist se simte imediat în largul său în șaua modelului BMW G 310 R! Motocicleta este ușoară, dar foarte puternică, datorită motorului său de 313 cc. Noul model te va duce la serviciu, la următorul local interesant sau în afara orașului în deplină siguranță și cu o fiabilitate incontestabilă. G 310 R este o motocicletă BMW veritabilă, dar cu o capacitate redusă. Calitatea maximă, finisajul excelent și tehnologia extraordinară asigură o plăcere intensă a condusului.
Gene bune. Aspect atrăgător.
Aspectul atrăgător se moștenește fără îndoială din familie: BMW G 310 R poartă în mod clar genele modelului S 1000 R. Carena sportivă a farului împreună cu farul puternic, ornamentele dinamice ale rezervorului și proporțiile tipice pentru un roadster fac ca acest model să atragă toate privirile pe stradă. G 310 R este ușor și totodată puternic, grație părții frontale dinamice și spatelui deosebit. Șaua scurtă accentuează dinamismul de roadster în partea din spate și conferă motocicletei, mai ales în culoarea albă, un aspect sportiv inconfundabil. Furca și etrierele de frână vopsite auriu în câmp electrostatic accentuează calitatea superioară a finisajului acestui vehicul.
Un alt element interesant este bascula prelucrată din aluminiu. Decupările asigură greutate redusă și suspensia conferă stabilitate. De asemenea, anvelopele late asigură aderența corectă la drum, garantând astfel plăcerea condusului.
Tipul
Motor cu monocilindru în patru timpi răcit cu apă, cu patru supape per cilindru acționate prin tacheți, doi arbori cu came în cap și ungere cu carter umed
Alezaj x cursă
80 mm x 62.1 mm
Capacitate cilindrică
313 cmc
Putere nominală
25 kW (34 CP) la 9.250 rot/min
Cuplu motor maxim
28 Nm la 7.500 rot/min
Raport de compresie
10.9 : 1
Alimentare cu carburant
Injecție electronică
Control emisii
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Viteză maximă
143 km/h
Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC
3.5 l
Emisii de CO2 conform WMTC
80 g/km
Tip de carburant
Benzină normală fără plumb, cifră octanică de minimum 91 (ROZ)
Alternator
Alternator cu putere de 308 wați
Baterie
12 V/8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei (Anti-Hopping), servoasistat
Cutie de viteze
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu roți dințate elicoidale
Transmisie secundară
Lanț fără capăt, cu garnituri în X și cuplaj elastic în butucul roții din spate
Cadru
Cadru cu zăbrele din oțel
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă inversă, diametru conductă verticală 41 mm
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă cu brațe oscilante din aluminiu cu tracțiune, amortizor cu arc central articulat direct, bază reglabilă hidraulică a suspensiei
Cursă a suspensiei față/spate
140 mm / 131 mm
Ampatament
1,380 mm
Unghi de fugă
114 mm
Unghi cap coloană de direcție
64.9°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3.00 x 17"
Dimensiuni jantă spate
4.00 x 17"
Pneu față
110/70 R17
Pneu spate
150/60 R17
Frână față
Frână cu monodisc, diametru de 300 mm, etrier frână radial cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu monodisc, diametru de 240 mm, etrier flotant cu 1 piston
ABS
BMW Motorrad ABS
Înălțime șa, masă proprie
785 mm
(șa SZ joasă: 770 mm, șa SZ înaltă: 800 mm)
Lungime arc picioare fără sarcină
1.760 mm
(șa SZ joasă: 1730 mm, șa SZ înaltă: 1790 mm)
Volumul utilizabil al rezervorului
11.0 l
Din care rezervă
11,0 l
Lungime
2,005 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1,080 mm
Lățime (peste oglindă)
849 mm
Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin
164 kg
Masă totală admisă
345 kg
Sarcină maximă (la dotarea standard)
181 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.