Mereu trăgând spre limită și în căutarea trasei ideale, ai 152 kW (207 CP) sub tine. Puterea fără limite împinge RR-ul tău spre maxim – cu un cuplu maxim de 113 Nm la 11.000 rpm și o curbă de cuplu de cel puțin 100 Nm pe plaja de turație între 5.500 și 14.500 rpm. La 10 ani după ce prima generație de RR a hipnotizat lumea moto, am ajuns la următorul nivel de performanță. Am revizuit aproape fiecare componentă a RR-ului – din față până în spate. Rezultatul: mai puțină greutate și performanță vizibil sporită. Ești pregătit pentru pole-position și pentru victorie? RR te așteaptă.
Pachetul M, disponibil opțional, transformă RR-ul tău în motocicleta supremă de curse. Aici, greutatea este redusă cu încă aproximativ 3,5 kg, până la 193,5 kg. Pe lângă schema coloristică Motorsport, jantele de carbon M, bateria M, șaua M, codița M și lagărul basculei M, primești și modurile de pilotaj Pro, cu modurile de pilotaj configurabile Race Pro 1-3 și sistemele electronice de asistență, precum DTC +/- Shift, Setări ABS, hărți motor, wheelie control și slide control, plus multe altele.
Motor cu 4 cilindri în linie în 4 timpi, răcit cu apă/ulei, 4 supape de titan pe cilindru, BMW ShiftCam
80 mm x 49,7 mm
999 ccm
152 kW (207 CP) la 13.500 rpm
113 Nm la 11.000 rpm
13,3:1
Convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, norma Euro 4
Injecție electronică, admisie variabilă
299 km/h
6.4 l
149 g/km
Super fără plumb (premium), cifră octanică 95-98 (RON) (senzor de detonație, putere maximă cu 98 RON)
450 W
12 V / 8 Ah, fără întreținere
Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, auto-servo-asistare
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă, cu dinți drepți
Lanț 525 17/45
DTC
Cadru-pod turnat din aluminiu, motor portant
Furcă inversată cu jambe de 45 mm, comprimare și revenire reglabile, pretensionare reglabilă
Basculă din aluminiu „WSBK”, monoamortizor cu sistem de pârghii, comprimare și revenire reglabile, pretensionare reglabilă
120 mm / 117 mm
1,441 mm
93.9 mm
66.9°
Jante turnate din aluminiu
3.50" x 17"
6.00" x 17"
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17
Frână cu 2 discuri, etrier fix cu 4 pistonașe, diametru 320 mm
Frână cu 1 disc, etrier flotant cu 1 pistonaș, diametru 220 mm
BMW Motorrad Race ABS (parțial-integral), decuplabil, moduri selectabile
Setări ABS Pro pentru modurile RAIN, ROAD, DYNAMIC, ABS decuplat în modul RACE
824 mm
1,827 mm
16.5 l
Aprox. 4 l
2,073 mm
1,151 mm
848 mm
175 kg (Pachetul M 173,3 kg) fără baterie
197 kg (Pachetul M 193,5 kg)
1)
407 kg
210 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.