Nu face nicio concesie, cere totul. De la tine, dar și de la motocicleta ta. Mereu luptând pe trasa ideală: fiecare viraj câteva grade mai mult, câțiva milimetri mai strâns. Kilometru după kilometru. Cu noul S 1000 XR, ai o motocicletă care nu face nici ea vreun compromis. Combină sportivitatea și confortul la drum lung într-o formă perfectă. Agresivitatea sa sportivă vine de la RR. Ergonomia sa deosebită, cu poziția dreaptă și relaxată în șa, îți permite să lupți pentru fiecare viraj și fiecare linie dreaptă toată ziua. O pistă care se termină doar atunci când vrei tu. Așa ar trebui să fie. Așa îl vedem noi pe XR. Dar tu?
#NeverStopChallenging..
Carenajul față și sistemul de iluminare sunt definite de margini ascuțite. Combinate cu liniile izbitoare, formează conturul general – agresiv și consecvent până la final: nu este o întâmplare că partea din spate scurtă aduce aminte de o motocicletă sport.
Partea frontală înclinată, silueta înaltă și ghidonul amplasat confortabil indică o foame nepotolită de kilometri. Kilometri care sunt foarte distractivi în poziția în șa foarte bună pentru distanțe lungi, chiar și zile la rând – grație și aerodinamicii și carenajului revizuite. Parbrizul reglabil te ajută să-ți ții privirea pe drum și pe kilometraj, fără ca vântul să-ți scuture casca.
motor cu patru cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu apă/ulei, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă
80 mm x 49,7 mm
999 cc
121 kW (165 CP) la 11.000 rpm
114 Nm la 9.250 rpm
12.5 :1
injecție electronică indirectă
convertizor catalitic cu 3 căi
peste 200 km/h
6.2 l/100km
144 g/km
premium fără plumb (max. 5% Etanol, E5) / 98 RON / 93 AKI
493 W
12 V / 9 Ah, fără întreținere
multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic
cutie de viteze cu 6 trepte sincronizată
lanț, 17/45
Cadru tip pod din aliaj de aluminiu, motor parțial portant
Furcă telescopică inversată, Ø 45 mm, revenire/comprimare autoreglabile electronic (Dynamic ESA)
Basculă cu două brațe turnată din aluminiu, monoamortizor central, pretensionare reglabilă electronic, revenireț/comprimare autoreglabilă electronic (Dynamic ESA)
150 mm / 150 mm
1,522 mm
116 mm
65,1°
Jante din aluminiu turnat
3.50" x 17"
6.00" x 17”
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17
Două discuri flotante, Ø 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
1 disc, Ø 265 mm, etrier flotant cu două pistonașe
BMW Motorrad Race ABS, parțial integral
840 mm (790 mm cu suspensia joasă opțională)
1.880 mm (1.809 mm cu suspensia joasă opțională)
20 l
aprox. 4 l
2,333 mm
1,411 mm
917 mm (967 mm)
205 kg
226 kg
450 kg
224 kg
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.