Compactă și musculară, atrage atenția prin finisajele metalice mate care reflectă tradiția unui Café Racer cu design minimalist „Neo Sports Café”.
Noua generație CB 1000 R este o interpretare îndrăzneață a conceptului sport-naked orientat spre cultul “café racer”. Înzestrat cu tehnologie modernă și o ciclistica de invidiat, CB 1000 R este ideal pentru rideri moderni, interesați atât de imagine cât și de performanță.
Noul model Honda CB 1000 R iese în evidență prin designul retro-industrial minimalist care are la bază propulsorul de top folosit pe modelul CBR 1000 RR, astfel rezultând o motocicletă unică ce îmbină perfect elementele sport-naked cu cele Cafe Racer. Motocicleta este total reconcepută și indiferent din ce perspectivă o privești, design, performanță sau tehnologie, aceasta va stârni emoție și va intimida concurența pe orice traseu virajat, stradal sau circuit.
Un motor cu patru cilindri de 998 cm – cu pistoane forjate de înaltă compresie, precum CBR1000RR – este montat pe un șasiu complet nou; o motocicleta puternică. Puterea maximă este de 145CP / 10.500rpm și combinată cu un cuplu de 104 Nm / 8.250 rpm, obțineți o accelerație puternică atunci când aveți nevoie. Este un amestec interesant de performanțe puternice și putere controlabilă.
Proiectat în jurul unui șasiu complet nou, asociat cu suspensie reglabilă Showa Separate Function Fork Big Piston unit (SFF-BP) și frâne speciale cu ABS, motorul de 998cc cu patru cilindri în linie folosește Throttle By Wire cu 4 moduri de condus. De asemenea, este dotat cu slipper clutch, Honda Selectable Torque Control (HSTC), iluminare cu LED, Ecran TFT 5 inch și Honda Smartphone Voice Control (HSVC).
Tip Motor | DOHC - 4 cilindri (linie), 4 timpi |
Capacitate cilindrică | 998 cc |
Putere (CP / RPM) | 145.5 CP/10.500 rot/min |
Cuplu motor (Nm/rpm) | 104 Nm/8.250 rot/min |
Consum carburant (l/100km) | 6 l/100 Km |
Emisii CO2 | 137 g/km |
Norma de poluare | Euro 5 |
Capacitate rezervor ulei (litri) | 3.2 l |
Aprindere | Gestionat Electronic |
Sistem alimentare | PGM-FI - Injectie Electronica |
Transmisie | MT |
Ambreiaj | Multi-disc, umed |
Tip transmisie | Lant cu O-ring |
Cutie viteze | Manuala (6 trepte) |
Tip sasiu | Diamant, otel |
Tip sistem ABS | ABS |
Frana fata | Dublu disc 310 mm, hidraulic, etrier 4 pistoane |
Frana spate | Disc 256 mm, hidraulic, etrier 2 pistoane |
Jante fata | 17 M/C x MT 3.5 |
Jante spate | 17 M/C x MT 6.0 |
Anvelope fata | 120/70 - 17 |
Anvelope spate | 190/55 - 17 |
Suspensie fata | Furca telescopica Upside Down Showa SFF-BP |
Suspensie spate | Bascula mono-brat cu amortizor SHOWA, cursa 131mm |
Greutate la gol | 212 Kg |
Capacitate rezervor | 16.2 l |
Lungime x Latime x Inaltime (mm) | 2.120 x 789 x 1.090 mm |
Ampatament (mm) | 1.455 mm |
Inaltime sa (mm) | 830 mm |
Gardă la sol (mm) | 131 mm |
Instrumentar de bord Digital – LCD | |
Lumini de zi cu LED | |
Slipper clutch | |
Honda Selectable Torque Control | |
Riding Modes | |
Throttle by wire | |
Far | Led |
Stopuri | Led |
Semnalizatoare | Led |
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.