Suzuki V-Strom 1050 / V-Strom 1050 XT

€11.490

10.800

prețul include TVA
Preț RABLA

V-Strom 1050 2020 are trei variante: cea de bază, XT și XT Adventure. Dotările standard includ farul pătrățos cu LED ce amintește de DR Big și de modelele cu care Suzuki participa la Raliul Dakar în anii ’80, un control al tracțiunii ce se poate regla pe trei trepte sau se poate dezactiva, trei moduri de pilotaj, cruise control, Suzuki Easy Start System (e de ajuns o foarte scurtă apăsare a starterului pentru ca motorul să pornească), Automatic Idle Speed Control (păstrează turația constantă la ralanti indiferent de condiții), Suzuki Clutch Assist System (ambreiajul este asistat și cu alunecare controlată în timpul retrogradărilor), sau Low RPM Assist (nu lasă motorul să “moară” la plecările de pe loc, dacă nu e acționat ambreiajul corespunzător).

Sistemul accelerației ride-by-wire e mai simplu, mai compact și mai ușor, cu clapete mai mari (49 mm, față de 45 mm pe modelul precedent). Mai mare cu 15% este și radiatorul ce păstrează temperatura motorului la nivel optim. Motorul cu doi cilindri în V la 90 de grade răcit cu lichid are 1037 cmc, îndeplinește normele Euro 5 și e mai puternic, scoțând 107,4 cai putere (versiunea precedentă avea 100,6 cp).

Parbrizul este reglabil în trei poziții pe varianta standard și în 11 poziții pe versiunea XT (culisează pe o înălțime de 50 mm). Reglabile sunt și levierele de frână, de ambreiaj. Bordul nu are un ecran TFT așa cum au motocicletele adventure actuale, ci un LCD atotcuprinzător. Cu un rezervor de 20 de litri, V-Strom 1050 cântărește 236 kg cu plinurile făcute, iar V-Strom 1050 XT e mai greu cu 11 kg gata de drum. XT este și mai bine echipat, având roți spițate, scut din aluminu, bară pe ghidon suplimentară pentru instalarea accesoriilor, semnalizatoare cu LED, șa reglabilă, cric central, priză de 12 voți.

Suzuki V-Strom 1050 XT Adventure e echipat cu o pereche de genți din aluminiu ce se montează/demontează foarte rapid, are manșoane încălzite, un set de proiectoare pentru ceață și sisteme electronice controlate de noua unitate electronică centrală ce măsoară masele inerțiale pe șase axe precum controlul vitezei de croazieră, Hill Hold System (ajută la plecarea din rampă), Slope Dependent Control System (pentru coborârea pantelor), Load Dependent System, Motion Track Anti-lock și sistem ABS combinat ce se poate regla pe două trepte.

  • Confort - Conector USB de 5V
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Confort - Scărițe și mânere de prindere pentru pasager
  • Editează - Parbriz
  • Exterior - Jante de aliaj
  • Protecție - carene
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - ABS cornering
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Controlul tracțiunii
  • Siguranță - Faruri permanent iluminate
  • Siguranță - Moduri de condus presetate
  • Tehnic - Transmisie pe lanț
Motor 2 cilindri in V, 4 timpi, DOHC
Racire cu lichid
Capacitate 1037 cmc
Raport de compresie    11.5:1
Putere 106 CP
Cutie de viteze 6 trepte
Pornire electrica
Transmisie pe lant
Dimensiuni 2265 x 870 x 1515 (LxlxH)
Inaltimea sa 850 mm
Garda la sol 165 mm
Greutate 236 kg
Anvelope fata 110/80R19M/C 59V
Anvelope spate 150/70R17M/C 69V
Frana fata Tokico, 2 discuri, etriere cu 4 pistoane
Frana spate Nissin, 1 disc, etrier cu 1 piston
Suspensie fata furca telescopica inversata de 43 mm, complet reglabila
Suspensie spate monoamortizor (bascula), reglabil
Rezervor 20 L
Categorie moto: Touring
Marcă: Suzuki
Model: V-Strom 1050
Înălțime șa - mm: 850
Motor - cm3: 1037
Putere - kw: 73
emisii CO2: 92.6
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Lanț
Rezervor - litri: 20
Consum l/km: 3.99
Roată față - inch: 19
Roată Spate - inch: 17
Locație: Motor Team
Program RABLA: Rabla CLASIC

Solicit Ofertă






Datele anunțului se preiau automat.

Back to top