Yamaha R1

19.900

prețul include TVA
  • Yamaha R1
  • Yamaha R1 (2)
  • Yamaha R1 (3)
  • Yamaha R1 (4)
  • Yamaha R1 (5)
  • Yamaha R1 (6)
  • Yamaha R1 (7)
  • Yamaha R1 (10)
  • Yamaha R1 (8)
  • Yamaha R1 (9)
  • Yamaha R1
  • Yamaha R1 (2)
  • Yamaha R1 (3)
  • Yamaha R1 (4)
  • Yamaha R1 (5)
  • Yamaha R1 (6)
  • Yamaha R1 (7)
  • Yamaha R1 (10)
  • Yamaha R1 (8)
  • Yamaha R1 (9)

Istoria seriei R. Viitorul tău.

Încă de la bun început, R1 a fost dezvoltată fără compromisuri, iar această filozofie de design pură și concentrată este ceea ce face din această motocicletă Yamaha de înaltă tehnologie, creată pentru curse, cea mai entuziasmantă motocicletă supersport a timpurilor noastre.

Fiecare parte de tehnologie avansată de pe R1 a fost dezvoltată utilizând cunoștințele dobândite din implicarea Yamaha în curse la cel mai înalt nivel. Remarcabilul motor EU5 în 4 cilindri, de 998 cmc și cu manetoane decalate este descendentul direct al unității M1, ia caroseria aerodinamică provine direct de pe pista de curse.

Dar, mai presus de toate, incredibila gamă de sisteme electronice inteligente a motocicletei R1 este cea care face această motocicletă atât de specială. Echipat cu orice, de la accelerația ride-by-wire la un sistem de control al demarajului (LCS), gestionarea frânei de motor (EBM) și controlul frânei (BC) și multe altele, acesta este modelul supersport Yamaha suprem, construit pentru a fi în top pe străzi și pe piste. Și este disponibil într-o nouă schemă sportivă de culori Icon Blue în două tonuri, cu albastru mat, precum și cu opțiunea dinamică de culoare Yamaha Black.

  • Confort - Display multifuncțional color
  • Confort - Fază lungă cu LED
  • Confort - Fază scurtă cu LED
  • Confort - Iluminare LED
  • Exterior - Jante de aliaj
  • Exterior - Lumină de zi cu LED
  • Exterior - Lumină spate cu LED
  • Exterior - Semnalizatoare cu LED
  • Siguranță - ABS
  • Siguranță - ABS cornering
  • Siguranță - Anvelope tubeless
  • Siguranță - ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Siguranță - Controlul tracțiunii
  • Siguranță - Moduri de condus presetate
  • Tehnic - Transmisie pe lanț

Motor

Tip motor Răcit cu lichid, 4-cilindri, EURO5, 4 timpi, 4-supape, DOHC
Capacitate cilindrică 998 cmc
Alezaj X Cursă 79,0 × 50,9 mm
Compresie 13,0 : 1
Putere maximă 147,1 kW (200.0 PS) la 13.500 rpm
Varianta cu putere limitată e disponibil
Cuplu maxim 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Tip ambreiaj Umed, disc multiplu
Sistem de aprindere Electric
Sistem de transmisie Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală Lanţ
Fuel consumption 7.2 l/100km
CO2 emission 168 g/km
Carburator Injecţie electronică de benzină

Șasiu

Cadru Deltabox din oţel
Unghi rolă de direcţie 24º
Traseu 102 mm
Sistem suspensie faţă Furci telescopice
Sistem suspensie spate (suspensie de legătură), Basculă
Cursă faţă 120 mm
Cursă spate 120 mm
Frână faţă Discuri duble hidraulice, Ø 320 mm
Frână spate Disc simplu hidraulic, Ø 220 mm
Anvelopă faţă 120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră
Anvelopă spate
  •     200/55 ZR17M/C (78W) fără cameră

Dimensiuni

Lungime totală 2.055 mm
Lăţime totală 690 mm
Înălţime totală 1.165 mm
Înălţimea scaunelor 860 mm
Baza roţilor 1.405 mm
Gardă minimă la sol 130 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) 201 kg
Capacitate rezervor carburant 17 l
Capacitate rezervor ulei 4.9 l

 

Categorie moto: Sport
Marcă: Yamaha
Model: R1
Motor - cm3: 998
Putere - kw: 147.1
emisii CO2: 168
Înălțime șa - mm: 855
Tip cutie: 6 trepte
Transmisie finală: Lanț
Rezervor - litri: 17
Consum l/km: 7.2
Roată față - inch: 17
Roată Spate - inch: 17
Locație: Yamaha

    Solicit Ofertă






    Datele anunțului se preiau automat.

    Recent vizualizate

    Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.

    Back to top