R1M este cea mai avansată motocicletă de serie creată vreodată de Yamaha. Construită special pentru performanțe supreme pe pistă, este echipată cu o tehnologie revoluționară de control electronic, care îți permite să forțezi mai mult și să îți descoperi adevăratul potențial.
Yamaha a creat motocicleta R1M concepută pentru curse utilizând unele dintre cele mai sofisticate tehnologii dezvoltate de la motocicleta câștigătoare de curse M1 MotoGP. Suspensiile electronice pentru curse (ERS) Öhlins de ultimă generație, cu furcile NPX cu gaz anti-cavitație, scot în față cele mai bune performanțe ale tale pe fiecare circuit; iar carenajului frontal jos, din carbon, ajută la reducerea timpilor pe tură.
Dar ceea ce face din R1M un model revoluționar este asistența de înaltă tehnologie pentru pilot, inclusiv controlul frânei, gestionarea frânei de motor și controlul demarării – precum și o unitate de control al comunicațiilor pentru jurnalizarea datelor și reglarea wireless a motorului. Disponibil în schema de culori reînnoită Icon Performance carbon și negru și accente și jante albastre, R1M este seria R supremă, oferind cel mai complet pachet pentru pista de curse.
Yamaha a participat pentru prima dată la cursele de World Grand Prix acum 60 de ani, iar de atunci motocicletele de curse ale companiei au câștigat peste 500 de curse GP. Cel mai recent model R1M a fost construit cu întreaga experiență dobândită în MotoGP și WorldSBK, făcând din acesta cea mai sofisticată motocicletă Yamaha de serie construită vreodată.
Motor |
|
Tip motor | Răcit cu lichid, 4-cilindri, EURO5, 4 timpi, 4-supape, DOHC |
Capacitate cilindrică | 998 cmc |
Alezaj X Cursă | 79,0 × 50,9 mm |
Compresie | 13,0 : 1 |
Putere maximă | 147,1 kW (200.0 PS) la 13.500 rpm |
Varianta cu putere limitată | e disponibil |
Cuplu maxim | 113,3 Nm (11,6 kg-m) @ 11.500 rpm |
Sistem de ungere | Carter umed |
Tip ambreiaj | Umed, disc multiplu |
Sistem de aprindere | Electric |
Sistem de transmisie | Angrenaj constant, 6-viteze |
Transmisie finală | Lanţ |
Fuel consumption | 7.2 l/100km |
CO2 emission | 168 g/km |
Carburator | Injecţie electronică de benzină |
Șasiu |
|
Cadru | Deltabox din oţel |
Unghi rolă de direcţie | 24º |
Traseu | 102 mm |
Sistem suspensie faţă | Furci telescopice |
Sistem suspensie spate | (suspensie de legătură), Basculă |
Cursă faţă | 120 mm |
Cursă spate | 120 mm |
Frână faţă | Discuri duble hidraulice, Ø 320 mm |
Frână spate | Disc simplu hidraulic, Ø 220 mm |
Anvelopă faţă | 120/70 ZR17M/C (58W) fără cameră |
Anvelopă spate |
|
Dimensiuni |
|
Lungime totală | 2.055 mm |
Lăţime totală | 690 mm |
Înălţime totală | 1.165 mm |
Înălţimea scaunelor | 860 mm |
Baza roţilor | 1.405 mm |
Gardă minimă la sol | 130 mm |
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) | 202 kg |
Capacitate rezervor carburant | 17 l |
Capacitate rezervor ulei | 4.9 l |
Aici poți găsi lista modelelor vizualizate recent, și te poți întoarce oricând la oricare dintre ele.